czwartek, 4 października 2012

światowy dzień zwierząt










Gdy byłam dzieckiem to w moim domu  zawsze były zwierzęta
w zasadzie moimi towarzyszami zabaw były właśnie one:)
Kiedy stworzyłam własny dom nie mogło być inaczej, chciałam rudego psa i rudego kota.
Pies jak widzicie jest rudy, wybraliśmy takiego długiego, na metry :) 
No a kot, kot sam przyszedł to on wybrał nas i zupełnie nie jest rudy!!!

Majka jak część z was wie miała w poniedziałek operację, zdjęcia z wczoraj,
czy wygląda na psa, który ma szycie prawie na cały długi brzuchol? no chyba nie:)
Jako że pies po operacji raczej nie może wylizywać rany zazwyczaj zakłada się mu się kołnierz.
Mój pies tylko przez chwile miał go założony, szybko było jasne, że to nie dla niego
jako pies nisko podwoziowy z nosem ciągle przy ziemi zupełnie sobie z nim nie radził....
Tak w dość ekspresowym tempie z tego, co miałam, czyli z dwóch starych szalików mojej córki uszyłam
 to wdzianko, nie jest doskonałe, teraz bym to i owo zmieniła, 
jednak spełnia swoje zadanie całkiem dobrze. 
 Wszyscy domownicy zaśmiewają się z niego nie możliwie, sąsiedzi patrzą z politowaniem,
 ale wydaje mi się, że Majka jest w miare zadowolona...:)


Tak trochę z przymrużeniem oka wystawiam to wdzianko na wyzwanie-20-tancowaa-iga-z-nitka
Złaszam Majkę do zabawy z psem


11 komentarzy:

  1. Witaj, Pozdrawiam Ciebie i Majkę. Wdzianko super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowity pomysł, piesio wygląda na zadowolonego;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jamniczka :-)
    Ostatnio zwracam uwagę na jamniki ...
    Cudownie w tym wdzianku wygląda :-)
    Dziękuję za umieszczeni informacji o Konkursie .

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyślij mi na maila zgłoszenie zgodnie z zasadami :-)
    I które zdjęcie bierze udział w Konkursie ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł.W takim ubranku na pewno jej wygodniej niż w kołnierzu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O matko! Twoja psiunia jest przesłodka, a w kubraczku jeszcze bardziej:):) Na przedostatnim zdjęciu Twoja Majka wygląda jak mój jamnik Toffi, którego już dłuugo z nami nie ma... Zatęskniłam :(

    OdpowiedzUsuń
  7. No fajne... Super pomysł. Sam nie wiem co bardziej mnie zachwyca - wdzianko, czy jamniorka :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. super pomysł i psina przesłodka
    dziękujemy za udział w Szufladowej zabawie

    OdpowiedzUsuń
  9. Patrząc na te fotki nigdy bym nie pomyślała, że piesio jest po operacji... Kubraczek jest fantastyczny, choć psinka jeszcze bardziej!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Szuflady! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń