czwartek, 28 maja 2015

Zapraszam na CANDY



Czy lubicie słodkości ..... bo ja bardzo:))))))
i dla tego  zapraszam na coś słodkiego u mnie

do wygrania zestaw scrapek o wartości 50 zł.......z mojej strony jest również koszt przesyłki.

 
Zasady;
1. Na swoim blogu umieścić zdjęcie wraz z linkiem zwrotnym do mojego candy.
2. Zostać obserwatorem- miło mi będzie jak nie tylko na czas trwania candy.
3. Umieścić komentarz pod tym postem, z tym że mam prośbę aby przed
każdym wpisem dodać kolejny nr

4.Zapisy zbieram  do 15.06.2015

Po tym terminie zrobię losowanie 


 
•wysyłka CANDY na adres na terenie Polski



mam prośbę, aby przed każdym wpisem dodać kolejny nr


dla tych...... którym się nie poszczęści zapraszam TU

94 komentarze:

  1. 1. Nie widzę aby ktoś był zapisany, to ja zacznę kolejkę :) Nikłe szanse na wygraną jak to zwykle bywa z pierwszą osobą,a le co tam, zabawa to zabawa. A nagroda bardzo fajną, scrapek nigdy za mało zwłaszcza jak nie ma się odpowiedniej maszynki.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 2. Z przyjemnością i ja przyłączę się do zabawy. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Cudowności Nam tu pokazujesz ....przeurocze masz te wykrojniki ....a każda twoja praca jest niezwykła i urocza :) mnie nawet zadowoli nagroda pocieszenia...( gdyby się nie udało :) :) .......Pozdrawiam serdecznie :) już lecę umieścić na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. 2. a ja maszynkę mam, ale jeszcze nie dorobiłam się takich pięknych wykrojników, więc grzecznie ustawiam się w kolejkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj jednak numer 3 inaczej mi komp pokazywał :) 3.!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. 5. Piękne rzeczy do wygrania, może się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 6. z chęcią dopisuję się do kolei po takie cukieraski :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 7. Obserwatorem już jestem a banerek zawieszony u mnie na blogu :) Wspaniałe cukierasy :) Tez je uwielbiam więc ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nr 9 . numerki coś pokręcone ... Chetna szalenie na takie cukierasy . Banerek na pasku bocznym bloga wisi i zachęca

    OdpowiedzUsuń
  10. Nr 9 Przepiękne skrapki do wygrania. Banerek u mnie na blogu :) Obserwuję już od dawna. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Nr 10

    Oj obok takich cukierków obojętnie przejść się nie da, więc i ja próbuję szczęścia;)
    Info http://malgosia-mojerekodzielo.blogspot.com/2015/05/scrapkowe-candy.html

    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie 11. Uwielbiam wycinanki

    OdpowiedzUsuń
  13. 12. Dołączam do obserwatorów i do zabawy :) Cudeńka :) Zapraszam też do mnie na www.niezchin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. 13. Ale mi się numerek trafił...Może jak raz będzie to szczęśliwa 13 :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. 14. Jak zawsze ustawiam sięw kolejce , ale nic trzy razy się nie zdarza ;-))) Zamówię sobie te śliczne nowości :-)))

    OdpowiedzUsuń
  16. 15. Grzecznie się ustawiam w kolejeczce po takie cukieraski a obserwuję już od dawna.

    OdpowiedzUsuń
  17. 16. Dołączam do kolejki, obserwuję od dość dawna jako Agnieszka F. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. 17. to szczęśliwy numer więc może wreszcie mi się u Ciebie poszczęści, bo już od dawna jestem wiernym, ale cichym obserwatorem :) ze względu na Maluszka nie mam czasu komentować, ale zawsze podziwiam Twoje dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  19. 18. Na Twoje scrapki zawsze ma się chrapkę :)
    Pozdrawiam serdecznie!
    Asia
    http://roznosci-z-codziennosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. 18. Superowe wycinanki - nie można przejść obojętnie obok takich słodkości !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 19. A tak jakoś czułam, że razem ze mną ktoś pisze równolegle komentarz ;-)

      Usuń
  21. 20. Kusisz nowościami ;) Na twoje scrapki zawsze i w każdej postaci mam ochotę więc oczywiście, że sie zapisuję ;)
    Pozdrawiam,
    angi-style.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. 21, mam nadzieje, ze ta liczba bedzie dla mnie szczesliwa.Wiesz, ze dlugo Cie obserwuje i Twoje piekne prace i Twoje wspaniale wycinanki i zabawy.A dzisiaj, kolejne slodkosci.MOze tym razem szczescie sie usmiechnie do mnie. Zapisuje sie i banerek daje u siebie na pasku bocznym.PozdrawiamÖ:)

    OdpowiedzUsuń
  23. 22. Uwielbiam twoje wycinanki więc szybciutko staję w kolejce. Obserwuję od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. 23 :) A co tam kto nie próbuje ten nie wygrywa:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. 24. STOJĘ W KOLEJCE PO TE CUDOWNOŚCI :) Z POZDROWIENIAMI, EWA

    OdpowiedzUsuń
  26. 25. Piękne wycinanki. Ustawiam sie w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  27. 26. Dziękuję pięknie za szansę na takie cudeńka i zapraszam do mnie na candy: http://ululi.blogspot.com/2015/05/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  28. 27. piękne wycinanki , może wykorzystam w pergamano? , banerek u mnie http;//tessart57.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. 28. Piękne wycinanki :) Ustawiam się w kolejce :) Banerek w pasku bocznym.

    OdpowiedzUsuń
  30. 29. Z miłą chęcią się zapisuję :D

    OdpowiedzUsuń
  31. 30. Z przyjemnością dołączam do zabawy, bo cukierasy przygotowałaś jak marzenie! Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. 31. Dołączam do obserwatorów i do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. 32. To i ja się zapisuję http://zaciszescrap.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. 33. Dwie trójki mi się trafiły :) Śliczne scrapki, z chęcią wezmę udział - takich pięknych wzorów nie posiadam, a szkoda bo wyglądają niesamowicie. Za[raszam także do siebie :)) pozdrawiam olenkaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. 34. Również ustawiam się w kolejce i obserwuję. Banerek na http://krzyzykowe-perypetie.blogspot.com/ Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  36. 35. Z przyjemnością staję w kolejce po takie perełki :) Wszystkie wymagania spełnione :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  37. 36. Chętnie przyłączę się do zabawy. Obserwuje od dawna, a banerek wisi http://pasje-nitka-pisane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  39. 37. Po raz pierwszy staje w szeregach uczestników Candy. Twoje scrapki zawsze są cudowne. Banerek z boku, a w obserwatorach mam Ciebie na stałe.

    OdpowiedzUsuń
  40. 38. Bardzo chętnie przyłączę się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  41. 39. Bardzo chętnie wezmę udział w zabawie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. 40. Ustawiam się w kolejce - informacja o candy na mamupropria77.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. 41. Witam! Przepiękne scrapki. Bardzo chętnie biorę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. 42. Wysoki już ten numer ale może będzie szczęśliwy :) z nadzieją zapisuję się na Twoje Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  45. 43.I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. 44. Zgłaszam się <3 Pierwszy raz w życiu :D :)

    OdpowiedzUsuń
  47. 45. Zgłaszam się do Candy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  48. 46 - z przyjemnością i z nadzieją czekam na losowanie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  49. 47. Oczywiście ustawiam się w kolejce
    http://uoliuoli.blogspot.com/
    Pozdrawiam ciepło Ola

    OdpowiedzUsuń
  50. 48 i ja z chęcią się pobawię ;)obserwuję już od dawna!!

    OdpowiedzUsuń
  51. 49. To i ja się zapiszę:) Pozdrawiam serdecznie
    http://efkakartki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. 50. Ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  53. 51. Ja również stoję w kolejce i czekam . Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  54. 52. DOPISUJĘ SIĘ DO ZABAWY, POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  55. 53. Bloga obserwuję już od jakiegoś czasu, a zdjęcie zawisło na blogu, więc dołączasm do zabawy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  56. 54. Z chęcią stajemy w kolejce i zapraszamy do nas http://kreacje.naszegagatki.pl/

    OdpowiedzUsuń
  57. 55. i ja chętnie dołączę do zabawy :) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  58. 56 Staję w kolejce po te cuda.

    OdpowiedzUsuń
  59. 56. Z przyjemnością się przyłączam:)

    OdpowiedzUsuń
  60. 58. Mnie wylosuj, mnie, mnie!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  61. 59. Może to będzie szczęśliwy numerek ? Warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  62. 60. Oj chciałoby się wygrać, chciało :)

    Banerek tutaj: http://quillingowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. 62. z miłą chęcią zapisuje się do zabawy. :)
    banerek na moim blogu http://teresa-teresa1305.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. 63. :) Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  65. 64. Pozdrawiam serdecznie i ustawiam się w kolejkę do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  66. 65. Są przydasie jest frajda i zabawa dlatego zgłaszam swój udział w Twoim candy. Info o nim i banerek tutaj: http://bizuteriairekodzielo.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  67. 66. zgłaszam się i pozdrawiam seredecznie

    OdpowiedzUsuń
  68. 67. Wkomponuję się w kolejkę i melduję, że info o cndy tutaj: epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. 67. Wkomponuję się w kolejkę i melduję, że info o cndy tutaj: epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Bylam oglądałam i na 100% byłam pewna że zapisalam się a tu upsss.
    ale zdążyłam.Śliczne te ornamenty.

    OdpowiedzUsuń
  71. 69. I ja z chęcią się skuszę ;) Śliczne są Twoje zapasy wykrojników :)

    OdpowiedzUsuń
  72. 70. Zgłaszam się do zabawy :) Banerek na blogu: http://antiesart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. 71. Z wielka przyjemnością sie zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  74. 72. I ja się ustawiam po te wspaniałości :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  75. 73. jako jedna z ostatnich, szans pewnie nie mam, nie wiem też (jestem świeżakiem) czy dobrze ustawiłam informację o Twoim blogu i konkursie na moim blogu. Tak czy owak, cieszę się że do Ciebie trafiłam, bo pomysły masz fajne:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  76. Chętnie się pobawię bo scrapki wycinasz przepiękne :) mój numer to 75. Pozdrawiam http://pracownianati.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  77. 77. Ustawiam się w kolejce po słodkości, miodzio :)

    OdpowiedzUsuń
  78. 78. Chętnie przyłączam się do zabawy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  79. 79. Boziu- jak ja to przegapiłam??????????????????Staję w ogonku! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  80. 80. I ja się ustawiam w kolejce.

    OdpowiedzUsuń