piątek, 27 września 2013

box - eksplodujące pudełko






27 komentarzy:

  1. wow piękna kompozycja kwiatowa i ten elegancki motylek . Cudeńko wyszło

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczny box;) bardzo podoba mi sie ten motylek.moglabys mi napisac coz to za piekny wykrojnik?pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze powiem że zupełnie nie pamiętam co to za wykrojnik :)))))

      Usuń
    2. Ja chyba wiem, bo właśnie dziś do mnie doszedł ale pewna nie jestem, mam tylko ten motylek cały, ażurowy musiałby być osobno dlatego pewna nie jestem MB Delia Butterfly? Ten mój jest bardzo duży.
      Ten ażurkowy to Vivienne Butterfly MB :)

      Usuń
    3. zapewne Asia ma rację, ale to jeden wykrojnik ażurowy, którym wycinam motylka ażurowego a potem nie wyciągając resztek papieru wycinam tylko kształt motylka :)

      Usuń
  3. Śliczności, i takie piękne motylki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Goju, po prostu śoicznie, piękny box...

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś niezrównana. Podziwiam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urzekające pudełko i te niebiańskie motyli, no mistrzostwo! Ale u Ciebie zawsze jest co podziwiać, piękne kompozycje i ta staranność. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne pudełeczko, a te motylki, takie delikatne świetnie się prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale śliczne jest to pudełeczko :) Motylki miejsce mają jak na prawdziwej łące, ślicznie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba ta forma. Twoje pudełeczko jest śliczne

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny box, piękna kompozycja i prześliczne motyle :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam box-y, a Twój jest perfekcyjny.

    OdpowiedzUsuń
  12. cudo!!!
    Motyl wygląda bardzo dostojnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne pudełeczko:) Zadbałaś o każdy szczegół:) Praca robi olbrzymie wrażenie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Eksplozja cudowności ! :) ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjny Exploding Box. Wszystko dopracowane do najmniejszego szczegółu i ślicznie zapakowane :) CUDNE :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo elegancki boksik a motyl mnie urzekł jest cudowny

    OdpowiedzUsuń