wtorek, 12 listopada 2013

zaproszenie na Złote Gody



Czy zechcesz ze mną przeżyć dni wyśnione?
Odpowiesz – tak – bo ufasz mi szczerze.
Lecz kiedy wszystko będzie już spełnione
Bądź dla mnie takim, w jakiego dziś wierzę...
   

Czy zechcesz los swój złożyć w moich dłoniach?
Odpowiesz – tak – bo serce mi dałaś.
Lecz kiedy włos zbieleje na skroniach,
Bądź mi tym wszystkim, czym dzisiaj być chciałaś.

50 lat razem to szmat czasu,
 dla tego pomyślałam, że  zaproszenia na taką okazję  muszą łączyć w sobie
subtelność i elegancję.
Złoto i ekri to dobra oprawa Złotej Rocznicy Ślubu:)))))

8 komentarzy:

  1. Wspaniały tekst, wspaniałe zaproszenie, idealna oprawa to dak pięknej uroczystości. CUDO...:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie i elegancki. Podoba mi się symboliczny jak dla mnie węzeł. No i ten tekst wzruszający...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo subtelne:) A wiersz urzekający!

    OdpowiedzUsuń
  4. złota rocznica w złotej oprawie pięknie

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne i eleganckie, węzeł prawdziwie małżeński i sentencja bardzo, bardzo mi się podoba, aż sobie zapiszę :)

    OdpowiedzUsuń