niedziela, 30 sierpnia 2015

Artimeno- wyzwanie # 38 biała praca + słowo




Witajcie,
czas na kolejne wyzwanie na blogu Artimeno ,którego temat miałam przyjemność wymyślić
 oj nie będzie łatwo, ale po to są wyzywania:)))

 biała praca + słowo
 
 
 Przygotowałam na to wyzwanie kartkę ślubną
zrobiłam ją używając kilku warstw białego papieru, dodałam  piękną serwetkę , 
którą wycięłam        
 wykrojnikiem Crafty Ann / Ornament 2
 całość przewiązałam wstążką i sznurkiem na który przewlekłam kilka perełek,
 kwiat wycięłam wykrojnikiem  Leane Creatief / Multi die flower 008 
 
 
 
 Prace zgłaszamy do 25 września , a wyniki podamy 28 września.
Zwycięzca otrzymuje banerek i bon zakupowy na kwotę 30PLN
 


Zapraszam do zabawy nagroda miła a biel w kartkach jest wdzięcznym kolorem,
 może was miło zaskoczyć
MIŁEJ zabawy :)))










7 komentarzy: