sobota, 13 sierpnia 2016

Candy - pomagamy



Chciałabym Wam zaproponować troszkę nietypowe Candy, ale wiem, że wiele z was ma otwarte serca do pomocy, dlatego mam nadzieję, że tą zabawę przyjmiecie z odrobiną empatii dla naszych braci mniejszych.

 Mam pewną wirtualną znajomą, która od wielu lat pomaga niczyimi, porzuconym psom,
na swojej drodze spotkała już wiele takich zapchlonych, chorych i wymiętych przez ludzi zwierzaków, wszystkie je z wielką troską przywróciła do życia.
Do tej pory jakoś ogarniała finanse jednak w tej chwili rzeczywistość nieco ją przerosła i potrzebuje wsparcia finansowego, a raczej nie ona a Saba owczarek niemiecki, którego Aga wzięła z ulicy i dała mu drugą szansę. 
Niestety Sabie się nie udało, mimo operacji, mimo fachowej pomocy odeszła biegać po zielonych łąkach,
 ale zostały do zapłacenia za nią rachunki i tu jest moja prośba - propozycja 

Każdy, kto chce wziąć udział w moim Candy musi wpłacić przysłowiową złotówkę na konto fundacji 


W tytule przelewu musi być wpisane  to bardzo ważne
 Darowizna Saba-candy

KONTO DO WPŁAT:
Fundacja Dar Serca Pokrzywdzonym Zwierzętom
w Kąkolewie
Konto: 39 9063 0008 0000 0025 7026 0001


 Jeśli macie ochotę w jakiś inny sposób wesprzeć Agę





 1. Na swoim blogu  na pasku bocznym umieścić zdjęcie wraz z linkiem zwrotnym do mojego candy  
jeśli nie macie bloga możecie informację o Candy udostępnić na FB  
2. Zostać obserwatorem- nie jest to punkt konieczny choć miło mi będzie Was poznać bliżej  :)))
3. Umieścić komentarz pod tym postem, z tym, że mam prośbę, aby przed każdym wpisem dodać kolejny nr
4.Zapisy zbieram  do 5 września 2016r
 5. Wpłacić przysłowiową złotówkę na konto fundacji
•wysyłka CANDY na adres na terenie Polski

Po tym terminie zrobię losowanie 

PAMIĘTAJCIE, aby przed każdym wpisem dodać kolejny nr


A teraz to, co  łasuchy lubią najbardziej, co możecie wygnać

Do wygania będą 3 nagrody 
3 z was dostaną ode mnie scrapki w wysokości 50 zł  wysyłka po mojej stronie 
W zestawie będą między innymi moje najnowsze świąteczne scrapki 





19 komentarzy:

  1. 1. Wprawdzie pierwsi zasadniczo nie wygrywają, ale co mi tam - zaczynam kolejkę po te cudowności.
    Obserwuję od dawna, banerek zaraz powieszę i przelew też zaraz poleci.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. 2. cudowne candy! i nie mówie tu o przygotowanym prezencie :) obserwuje od dawna ,banerek i post zaraz na blogu bo najpierw przelew :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 3. Banerek na moim blogu scrapowym. Obserwuję od dawna.Przelew z konta małżonka, ale mam nadzieję, że to nie problem.

    OdpowiedzUsuń
  4. 4. Witam informacja o Candy na moim FB, nie mam jeszcze bloga choć mam nadzieję, że się to wkrótce zmieni. Szczytny cel więc również dokonam wpłaty. Fajna akcja. Pozdrawiam Renata Piotrowska (RenArt).

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. 5.Ja również przyłączam się do akcji banerka niew stawie no jeszcze nieprowadzę bloga :(, przelew tez zaraz poplynie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. 6. Wspaniała inicjatywa! przelew już zrobiony, w zasadzie dwa bo się zagapiłam i nie dopisałam że jestem od Cb z candy :) Obserwuję od jakiegoś czasu już i baner też zaraz zamieszczam.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. 6. Melduję wykonanie zadania http://bialawalizka.blogspot.com/2016/08/pomocowe-candy.html Pomogliśmy wcześniej, pomożemy i teraz. Pozdrawiam :)
    Orin

    OdpowiedzUsuń
  9. 7. Informacja o candy udostępniona, przelew wysłany. Pozdrowienia dla Ciebie, Gosiu, i wyrazy szacunku za tak świetną inicjatywę :) Katarzyna Prześnicka

    OdpowiedzUsuń
  10. 8. Cel bardzo szczytny. Nie mogę przejść obojętnie wobec krzywdy zwierząt. Przelew wysłany, banerek wisi, a obserwuję od dawna. Mam nadzieję że frekwencja dopisze i uzbiera się funduszy by pokryć rachunki.

    OdpowiedzUsuń
  11. 10. Widzę że są dwie 7. To ja dopiszę się jako 10. Przelew poszedł. Nie mam bloga , udostępniłam na FB. A zaglądam tutaj często. Czy przesłać potwierdzenie przelewu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podaj po prostu namiary abym mogła cię odnaleźć :)))

      Usuń
    2. posłałam namiary na pocztę

      Usuń
  12. 11. Przelew poszedł (pewnie zaksięgują jutro). I zaraz idę wieszać banerek na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  13. 12. Przelew zrobiony, banerek już na blogu :)

    OdpowiedzUsuń