poniedziałek, 17 lipca 2017

zimne candy w środku lata



Zimne candy w środku lata :)
Dlaczego nie
myślę że  już najwyższy czas zacząć myśleć o świętach Bożego Narodzenia 
bo pewnie tak jak ja wiele z was ma problemy z wyrobieniem się na odpowiedni moment, 
dlatego aby wam ułatwić mam dla was garść świątecznych scrapek do zgarnięcia.  

 
 A oto obiecane CANDY

1. Na swoim blogu  na pasku bocznym umieścić zdjęcie wraz z linkiem zwrotnym do mojego candy,   jeśli nie macie bloga możecie informację o Candy udostępnić na FB  
2. Zostać obserwatorem- nie jest to punkt konieczny, choć miło mi będzie Was poznać bliżej :)))·
3.Umieścić komentarz pod tym postem, z tym, że mam prośbę, aby przed każdym wpisem dodać kolejny nr
4.Zapisy zbieram  do 20 sierpnia  2017 r.

•wysyłka CANDY na adres na terenie Polski



PAMIĘTAJCIE, aby przed każdym wpisem dodać kolejny nr.

45 komentarzy:

  1. 1. Wychodzi na to, że jestem pierwsza :) Z przyjemnością biorę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 2. Ja również z przyjemnością zapisuję się do Twojej zabawy! Banerek jest na pasku bocznym bloga cytrulina.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. 3. Wszystkie warunki spełnione! Staję więc w kolejce :)
    http://niezchin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. 4.
    Widzę, Że święta zbliżają się wielkimi krokami :)
    oczywiście staję w kolejce :)
    http://mirosek.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. 5.
    Ho, ho, ho jakie wspaniałości na Boże Narodzenie w środku lata. Nie mogę przejść obojętnie obok takich superasków!!! Dołączam do kolejki i zapraszam do mnie kasia-haj.blog.spot.com Pozdrawiam serdecznie:).

    OdpowiedzUsuń
  6. 6. Kocham Boże Narodzenie więc oczywiście się zgłaszam :) aniatworzy.blogspot.com i jestem już Twoją obserwatorką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 7. Dopisuję się do tłumu chętnych i lecę wstawiać banerek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 9. Zgłaszam się. Tez zawsze wszystko ma ostatnia chwile robię. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. 11. Chętnie ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. 13 może tym razem się uda :) zgłaszam się

    OdpowiedzUsuń
  11. 15. Masz rację dopiero co było Boże Narodzenie a już jest środek lata więc może czas myśleć o następnych Świętach. Zgłaszam się do zabawy, pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  12. 16 bardzo dobry numerek, bo urodziła się 16-tego :-)
    Cieszę się, że moja wędrówka po blogach przywiodła mnie do Ciebie, zostaję sobie na dłużej ( i tu też numerek z 16 w innej konfiguracji, bo jestem 610 obserwatorem).
    Oczywiście zgłaszam się do zabawy . Maszynki nie posiadam, a scrapkowanie wciągnęło mnie na maksa, więc taki upominek jest na wagę złota :-)))
    Miłego wieczoru! :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. 17. Uwielbiam Twoje scrapki, dołączam do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. 18. Też chętnie ustawiam się w kolejce. Bardzo mi się to candy podoba, bo coraz bardziej wsiąkam w karteczkowy świat. Scrapki są świetne.
    Banerek tutaj - https://marilles-crochet.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowności icudeńka! Nie licz mnie jednak tym razem, Gosiu! Mam swoje pudło bozonarodzeniowych ozdóbek do wykorzystania i mocne postanowienie, że w końcu to zrobię. :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. 19. I ja stanę w kolejce po scrapki. Do świąt jeszcze troszkę czasu jest ale czas myśleć nad ozdobami na karteczki-świetne te pierniczki. Pozdrawiam.
    https://agula-haft.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. 19. Chętnie przygarnę takie wspaniałości. Posiadam krajowy adresik i jestem obserwatorką. Banerek wisi na https://gosiazoltek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. 21. Z chęcią wezmę udział w candy :)
    Obserwatorką jestem już od jakiegoś czasu.
    Banerek dodany https://haftowanezaciszeagnes.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. 22 Z wielką przyjemnością i nadzieją ustawiam się w ogonku:))

    OdpowiedzUsuń
  20. 23 - następna w kolejce. Informacja o Candy na FB. Widzę trochę nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  21. 24. Śliczne scrapki...z przyjemnością biorę udział:)

    OdpowiedzUsuń
  22. 25 - zgadzam się z Tobą, święta tuż, tuż, może w tym roku mnie nie zaskoczą. Zapisuję się !!!

    OdpowiedzUsuń
  23. 26- Oj jak by mi się przydały takie świąteczne dodatki bo właśnie robię kartki z zimowym motywem na święta. Zapisuję się a może się uda. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  24. 27. Zdążyłam, chociaż zaglądam na twojego bloga to mi to umknęło, a scsrapki mogą być na pergamano ?

    OdpowiedzUsuń
  25. 28. I ja się chętnie zgłaszam =) do Świąt zleci szybciutko =)

    OdpowiedzUsuń
  26. 29. Bardzo kuszące candy :) Z wielką przyjemnością się zapisuję :)
    http://30carpediem30.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. 30. Zgłaszam się chętnie do zabawy :) Banerek porwałam do siebie https://kuferinspiracji.blogspot.com :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. 31. Namówiłaś mnie ;-) Dawno nie brałam udziału w Candy, więc się zapisuje.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. 33. Bawię się z wami, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. 34. Już niedługo i się zacznie, koniec lata i rozmyślanie o Bożym Narodzeniu, scrapki będą jak znalazł :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. I ja się chętnie zgłaszam =) do Świąt zleci szybciutko =)

    ผลบอลเมื่อคืน

    OdpowiedzUsuń
  32. 36 :) Staję w kolejce po szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  33. I think this is one of the most significant information for me.
    And i’m glad reading your article.
    But should remark on some general things, the web site style is perfect,
    the articles is really great : D. Good job…
    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń

  34. Please keep updating this blog, it's been too long. Great post! We adore this blog and This information is very good.
    สโบเบ็ต

    Lsm99



    OdpowiedzUsuń
  35. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń