piątek, 8 czerwca 2018

 A oto obiecane CANDY

1. Na swoim blogu  na pasku bocznym umieścić zdjęcie wraz z linkiem zwrotnym do mojego candy,   jeśli nie macie bloga możecie informację o Candy udostępnić na FB  
2. Zostać obserwatorem- nie jest to punkt konieczny, choć miło mi będzie Was poznać bliżej :)))·
3.Umieścić komentarz pod tym postem, z tym, że mam prośbę, aby przed każdym wpisem dodać kolejny nr
4.Zapisy zbieram  do 1 Lipca 2018 r.

•wysyłka CANDY na adres na terenie Polski



PAMIĘTAJCIE, aby przed każdym wpisem dodać kolejny nr.
A teraz to, co  łasuchy lubią najbardziej, co możecie wygnać 
Do zgarnięcia będą stemplowane wycinanki listów i kwiatów 
wartości 50 zł
  Z wygranej możecie np zrobić takie kwiaty

MIŁEJ ZABAWY

32 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Wprawdzie jedynki rzadko wygrywają, ale z nadzieją w sercu rozpoczynam kolejkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. 2. Cudne te stemplowane wycinanki, ustawiam się i ja w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 3. Piękne wycinanki przygotowałaś jako nagrodę! Zapisuję się! I serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jam 5
    (Jeśli liczyć poprzedniczkę anglojęzyczną )
    Lubię tą cyfrę bo urodziłam się 5-go:)
    TAKIEcukieraskiJAKniePróbować?!

    Serdecznie pozdrawiam.

    ps. Zapraszam na me urodzinkowe ( 5 urodzinki bloga:) Candy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jam 5
    (Jeśli liczyć poprzedniczkę anglojęzyczną )
    Lubię tą cyfrę bo urodziłam się 5-go:)
    TAKIEcukieraskiJAKniePróbować?!

    Serdecznie pozdrawiam.

    ps. Zapraszam na me urodzinkowe ( 5 urodzinki bloga:) Candy.

    OdpowiedzUsuń
  7. 6. chętnie przygarnę takie cudeńka , to dla mnie jeszcze niezbadany teren takie stemple.pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. 7. Zgłaszam się! Banerek zabieram :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 8. Nie sposób nie stanąć w kolejce.:)Zgłaszam się i pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. 9. Boskiej są�� moze beda moje ��

    OdpowiedzUsuń
  11. 10.
    Oj, przydałyby mi się takie kwiatuszki i listki :).

    Z chęcią się przyłączę do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  12. 11.
    Z chęcią dołączę do kolejeczki. Banerek na moim blogu :)https://ladyveroniquesavage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. 12
    Chętnie biorę udział w twoim candy.

    OdpowiedzUsuń
  14. 13.
    Urocze są i kwiatki i listki, dlatego chętnie dołączę do zabawy:). Pozdrawiam serdecznie:).

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. 14
    Zgłaszam się z miłą chęcią i banerek porywam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. 16. (Bo chyba się coś namieszało wyżej z numeracją ;))
    Właśnie sobie uświadomiłam, że wieki mnie u ciebie nie było i też wieki nic nie zamawiałam u ciebie ;) Więc może na początek spróbuję szczęścia w candy.

    OdpowiedzUsuń
  18. I very much like your pattern it's beautiful,thank for sharing good i dea !

    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam te kwiaty. Piękne kartki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  20. Great article..I am looking so forward to your blogcomment and
    I love your page on your post.. That is so pretty..
    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń