środa, 18 marca 2015

chwila przyjemności:)))







Obiecałam sobie że choć by się waliło, terminy goniły, 
świat stawał na głowie będę sobie robić chwilę przyjemności tak bez potrzeby :))))

Kwiaty zrobione przy pomocy nagrzewnicy w której się zakochałam
 i do tego moja druga miłość media
 tło kartki jest zrobione na tkanie zagruntowanej 
i pomalowanej farbami akrylowymi z odrobioną mgiełek.

Cudna rameczka została mi z warsztatów z Dorotą Kopeć

Pozdrawiam i dziękuje za wszystkie komentarze:))))

Kartę wystawiam na wyzwanie scrapki-moodboard
co było moją inspiracją chyba nie muszę pisać:))))

12 komentarzy:

  1. Jestem zachwycona! Świetna ta kartka

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zachwycona! Świetna ta kartka

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne różyczki na tle tej niebieskości wygladają bardzo dostojnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach widze ze się rozwijasz! Super! Cudowna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  5. szmaciany background jest świetny :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne to materiałowe tło. A z tą mgiełka to trochę nawet krwiście wyszło. ;-))

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjna kartka:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń