wtorek, 9 października 2018

Idą święta :))


Czy myślicie już o kartkach świątecznych?
Ja już myślę:))
 w tym roku chciałam zrobić dla swoich bliskich coś innego niż zwykle,
 dlatego przygotowałam kartkę świąteczną składaczek
 którą zrobiłam z kursu 
Całkiem fajna forma kartki przestrzennej,
 która po złożeniu mieści się w zwykłej kopercie.
Wykorzystałam piękne papiery z nowej kolekcji,
 może nie całkiem świątecznej RETRO VIBES 06
jednak część papierów z tej kolekcji fajnie się nadaje do naszych świątecznych prac.

Druga kartka to już klasyka kartek świątecznych, 
 papier, z którego ją zrobiłam pochodzi z najnowszej kolekcji   











8 komentarzy:

  1. Przecudowne karteczki!!! Po prostu coś niesamowitego:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, cudne :) jakie pracochłonne, ale efekt wart tej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne karteczki te pierwsze to robiłam na ślub,fajnie wychodzą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne składaczki z zimowym pejzażykiem:-) Też bardzo lubię taką formę kartek :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kartki zrobiłaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń