środa, 29 października 2014

SZYBKIE CANDY ......do 4 listopada


Kto nie lubi Świąt  ... czy są takie osoby
 zapraszam na nową rozdawajkę u mnie...

Do wygrania możliwość zakupów scrapkowych
 na Zestawy Bożo Narodzeniowe o wartości 50 zł



 

Zasady;
 1. Na swoim blogu umieścić zdjęcie wraz z linkiem zwrotnym do mojego candy. 

2. Zostać obserwatorem- miło mi będzie jak nie tylko na czas trwania candy. 
 3. Umieścić komentarz pod tym postem, z tym że mam prośbę aby przed  każdym wpisem dodać kolejny nr
 Było by mi łatwiej w liczeniu i losowaniu  

4.Zapisy zbieram  do 4 listopada 2014
•wysyłka CANDY na adres na terenie Polski



dla tych...... którym się nie poszczęści zapraszam TU


 Proszę o wpisywanie nr komentarza w kolejności dodawania

Tak , aby potem każdy miał już swój nr. i aby nie było wątpliwości przy losowaniu:))))
DZIĘKI :))))))

4 listopada to taka moja  mała rocznica, czegoś co się wydarzyło 25 lat temu

z jednej strony smutna i przerażająca, pełna bólu  a z drugiej niosąca za sobą nowe jutro, 
a jutro to już dziś DOBRE DZIŚ

Czyli jak się śmieje mój mąż mam okrągły jubileusz :))))
Mojego nowego życia ......
a że mimo wszystko nie lubię tej daty to miło mi będzie jak mnie poodwiedzacie. 



97 komentarzy:

  1. 1-Zapomnij bo przypuszczem....jestes dobrym czlowiekiem a to jest najwazniejsze.Oczywiscie zapisuje sie na candy.

    OdpowiedzUsuń
  2. 2. Bardzo chętnie się zapiszę. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. 2. Ustawiam się w kolejce.
    I życzę dalszego dobrego życia!

    OdpowiedzUsuń
  4. 4.Również ustawiam się w kolejce:))Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. 5. Chętnie wezmę udział w zabawie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. 6. Nic trzy razy się nie zdarza , ale i tak się ustawiam :-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. 7. Byłoby wspaniale gdyby się udało. Ustawiam się więc w kolejce i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. 8. Jakoś szczęście mnie omija w losowaniu, ale spróbuję. Grzecznie staję w kolejce i czekam na ten magiczny dzień 4 listopada.

    OdpowiedzUsuń
  9. 9. ja również spróbuję swojego szczęścia:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. 10. To ja jeszcze raz- oczywiscie ustawiam się w kolejeczce, choc ja z tych, to to pewnie znowu skorzystaja z "TU" ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. 11.to ustawię się i ja :))
    cudnie było by być posiadaczką tych cudeniek :)
    pozdrawiam i życzę zdoówka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. 12. Może tym razem mi się uda. Chociaż temat świątecznych karteluszek mam już za sobą. Będzie na przyszły sezon. Przydasiów nigdy za wiele.Obserwatorem już chyba jestem. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. 13. pechowy numer, ale może tym razem jednak będzie szczęśliwy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. 14. Chętnie ustawiam się w kolejce po słodkości:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. 14. I ja się ustawiam, mimo braku szczęścia:D

    OdpowiedzUsuń
  17. 15.Zapisuję się do zabawy, może tym razem, kto wie dopisze szczęście? Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja mam 16----Oj! ilu chętnych, jak to szybko leci

      Usuń
  18. 17 jestem chętna świętować razem z Tobą :) banner tu http://pracownianati.blogspot.in/ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. 18. I ja się z wielką przyjemnością ustawiam :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. 20. Zapisuję się do zabawy a banerek umieszczony http://harridan17.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. 22 :) z wielką chęcią przyłączam się i ja :) wspaniałe przydasie na swięta!

    OdpowiedzUsuń
  22. 23. I ja do kolejki.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. 23 ja tez się dopisuję i może się poszczęści banerek u mnie

    OdpowiedzUsuń
  24. 25, to ja chyba, bo widzę dwie liczby 23. Może chociaż raz mi się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  25. 26. Ustawiam się w kolejce i liczę na szczęście ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. To ja mam numer 27 :) Może mi się poszczęści bo jestem scrapową adeptką i zbieram wszelkie przydasie do nauki tej sztuki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. 28 ustawiona w kolejce, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. 29 ja też dołączę do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. 30 Bardzo chętnie ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Doliczyłam do 32 :)) Z wielka chęcią próbuję szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  31. 33. Zapisuję się bo moje zapasy świątecznych scrapków od ciebie szybko się kurczą ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. 34. Z chęcią przygarnę pod swój dach Twoje wycinanki;)

    OdpowiedzUsuń
  33. 35. zapiszę się i ja na takie cudowne scrapki, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  34. 36. Z wielką chęcią ustawiam się w kolejce :)
    Obserwuje od dawna :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. 37. Zapisuję się :) Obserwuję od czasu już jakiegoś jako Agnieszka F. Podlinkowany baner u mnie na sutasz-agi.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. 38. I ja staję w kolejce. Zaglądam tu często, choć nie zawsze zostawiam tego ślady. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  37. 39. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. 40. chętnie zapisuję się http://kartkomaniaczki.blogspot.com/2014/10/candy_30.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wczytuję się i wczytuję czy to znaczy że Twoje urodziny ???? W końcu rodziny się w bólach prawda .... To chyba nie jest zła data ? Wyobraź sobie że ja swoje urodziny obchodzę 1 listopada i powiedź mi czy fajnie jest dostawać życzenia nad grobem ??? I tak co roku .... pozdr i wszystkiego najlepszego życzę

      Usuń
    2. Ehhh, mój NieMąż ma ur.2.11. Też nie fajna data, bo nigdy nie można w tym terminie zrobić urodzin bo wszyscy w rozjazdach :D

      Usuń
    3. Ela, ale to w sumie fajna data :) masz i urodziny i imieniny jednocześnie :) (w końcu Wszystkich Świętych - imieniny wszystkich :) ) choć rozumiem, że może się niektórym nieszczególnie kojarzyć :)

      Usuń
  39. Niech to dobre jutro trwa nadal:)
    Chętnie przyłączę się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  40. 42. Ja kocham Święta, chętnie zapisuję się do kolejki ... takich scapków nie mam.
    Pozdrawiam i wszystkie naj... życzę

    OdpowiedzUsuń
  41. 41. :) zapisuję się mrumru89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. 44. To byłby prawdziwie świąteczny cud gdybym wygrała:) ale z chęcią się pobawię:)

    OdpowiedzUsuń
  43. 45. Ohoho! Ile nas tu! Fajnie! :) Się dopisuję i ustawiam w kolejce się ;))

    OdpowiedzUsuń
  44. 46. Z chęcią również ustawię się w kolejce :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. 47> A ja swoje świeto mam 3 listopada:) Ustawiam się na końcu ogonka i licze na szczęście:)

    OdpowiedzUsuń
  46. 48. Scrapków nigdy dość więc i ja ustawiam sie w kolejce ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  47. 49. ja też z przyjemnością stanę w ogonku :)

    OdpowiedzUsuń
  48. 50- i ja liczę na szczęscie!!!! i staję w kolejce. Banerek na pasku bocznym. Ale piękna nagroda!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jeśli masz swój jubileusz, to już dzisiaj życzę Ci wszystkiego co najpiękniejsze i najlepsze:)))

      Usuń
  49. Nr 51 zgłasza się do zabawy, może chociaż raz się poszczęści... :) A z okazji jubileuszu wszystkiego najlepszego...

    OdpowiedzUsuń
  50. 49. Próbuję szczęścia i ja. Kto wie, może tym razem się uda.
    Pozdrawiam, życząc wszystkim lepszego jutra:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba się pomyliłam w kolejności numerów. Przepraszam, jestem 52.

      Usuń
  51. 53 - to ja :-)
    Oby jutro zawsze było piękne !

    OdpowiedzUsuń
  52. 54. Ustawiam się w kolejce, przydałyby się takie scrapki zwłaszcza, że niedawno zaczęłam przygodę ze scrapbookingiem :) Pozdrawiam i wszystkiego najlepszego z okazji Jubileuszu oraz zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  53. 55. Bardzo lubię te cyferkę, może będę miała odrobinę szczęścia ;) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  54. 56. Wspaniałe przydasie :) ja również się zgłaszam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. 57. Staję w kolejce
    Życzę samych dobrych dni

    OdpowiedzUsuń
  56. 58. I ja staję w kolejce :)
    Życzę wszystkiego dobrego z okazji jubileuszu - niech wszystko co dobre i piękne ma spełnienie w Twojej codzienności :)
    banerek już zamieszczony: http://evebellart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. 59. Zgłaszam się do zabawy
    atelieredyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. 60.
    Pełna 60-tka nie może być zła :) Życzę Ci samych pogodnych dni, sensu życia, marzeń bo marzenia trzymają nas w trudnych chwilach. Zapomnij o tym co Cię zabolało 25 lat temu i żyj dniem dzisiejszym. Bukiet życzeń dla Ciebie. Życzę Tobie również wytrwałości w blogowaniu, kreatywności , miłości i czego Ci jeszcze trzeba. Banerek wisi a takie słodkości chętnie bym wykorzystała w karteczkach dla rodzinki.

    OdpowiedzUsuń
  59. 61. Zapisuje się i ja.
    Banerek na pasku bocznym na http://rozanyzakatek90.blogspot.com
    A z okazji jubileuszu życzę Ci samych słonecznych dni, siły, wytrwałości i inspiracji do dalszego tworzenia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  60. 62.
    Witam i szybko się ustawiam w kolejce:)
    http://aagulaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. 63.
    Próbuję szczęścia i życzę samych dobrych dni :)

    OdpowiedzUsuń
  62. 64. To i ja spróbuje :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Mój nr 65
    Lubię 5, bom z 5-go :)

    Enigmatyczne Święto Twe...

    Moc pozdrowień!
    Banerek u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  64. 66. Wspaniale candy staję w kolejce... Pozdrawiam.....

    OdpowiedzUsuń
  65. 67. 4 listopada mój blog będzie obchodził 2 urodziny, miałabym wspaniały prezent w postaci Twoich przepięknych wycinanek.
    Pozdrawiam słonecznie i życzę Ci miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  66. 68. wszystkiego najlepszego z okazji tego tajemniczego Święta ;P, ps tak sobie myślę, że za dobra jesteś z tymi wszystkimi rozdawajkami (wciąż i wciąż, Ty wiesz co tygryski, takie jak My lubią najbardziej ;P ) banerek u mnie na http://odniedawna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. 69
    Pomyślności małżeńskiej,
    Zapisuję się, biorę udział, bo robimy z córcią nasz pierwszy grudniownik, więc przydadzą się takie cukiereczki.
    Baner na http://fabulous-christmas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. 70. Tajemnicza data... no , ale cóż zjawiam się, odwiedzam i i ustawiam w kolejce do zabawy :) Pozdrawiam Dżej nej

    OdpowiedzUsuń
  69. 71. Bardzo chętnie zapisze się na candy u Ciebie. Piękne papierki są do wygrania.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  70. 72. Są przydasie jest frajda i zabawa.
    Baner tutaj: http://bizuteriairekodzielo.blogspot.com/
    8.11 mam urodziny. Może wygram i będę miała super prezent, który poprawi mi humor tego dnia.
    Pozdrawiam! Ania

    OdpowiedzUsuń
  71. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  72. 73. Trafiłam tu przypadkiem - za zdjęciem uporządkowanych wykrojników w grupie na fb - ale na pewno zaglądać będę regularnie :)
    Pozdrawiam
    PS. Baner tutaj: http://twisted-mouse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. 74. Z miłą chęcią dołączam do zabawy i liczę na szczęście. Oj, bardzo by mi się przydały te nagrody! Serdecznie pozdrawiam - CreaDiva www.creadivvva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. 75. mocno 3mam kciuki, żeby złe wspomnienia i skojarzenia z data udało Ci się zastąpić nowymi. Miło stanąć w kolejce za tak fajnymi przydasiami. Zgłaszam się!

    OdpowiedzUsuń
  75. 76. też zapisujemy się do ogonka:)

    OdpowiedzUsuń
  76. 77. Jeszcze się nie dorobiłam własnej maszynki więc ustawiam się w kolejce :) Święta to czas na który czekam z utęsknieniem co roku :) Czasem nieszczęścia udaje nam się zamienić w coś pozytywnego, ale udaje się to tym najsilniejszym,najdzielniejszym cieszę się ,że ktoś tak kreatywny i zdolny jak Ty ma ta siłę . Życzę aby wszystko co złe zamieniało się szybko w uśmiech na twarzy :) Pozdrawiam serdecznie (,") muaaaah ('',) http://justyna-tworzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. 78. takie numery chyba nie wygrywają, ale chcę to sprawdzić ;)
    Obserwuję, zaglądam, pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  78. 79. To powoli będę zamykała kolejkę :) Jakie masz super wykrojniki i robisz cudeńka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  79. 81. I ja się zapisuję :):):)

    OdpowiedzUsuń