piątek, 22 czerwca 2012

Do trzech razy sztuka - zaproszenie ślubne



Moje trzecie podejście do tego wyzwania

1. papier wizytówkowy format 30 na 30
2. papier perłowy a4
3. folder do embossingu
4. jaśniejszy papier do napisu
5. dziurkacz
6. guzik
7. tusz do wydruku,  napisu własnej produkcji


Nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło,
 jak widać przy okazji tego wyzwania zrobiłam nowy wzór zaproszenia ślubnego,
w zasadzie jedyną  ozdobą jest tu  piękny perłowy papier, który w część jest tłoczony.
Myślę, że powstało piękne i eleganckie zaproszenie.

9 komentarzy:

  1. Super i to bez przesady!!! bardzo interesuje mnie ten tusz własnej produkcji - jak możesz to proszę o przepis( na blogu lub prywatnie)

    OdpowiedzUsuń
  2. A i życzę serdecznie powodzenia w wyzwaniu :) ja też miałam na nie ochotę ale zawsze coś więcej niż 7 mi wychodzi:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie, nie, żadnego tuszu nie stworzyłam, chodzi o tusz do drukarki:]

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem byłoby łatwiej zrozumieć to wyzwanie i to jak liczyć gdyby było troszkę inaczej skonstruowane. I tak życzę Ci powodzenia i trzymam kciuki...

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tak, jest piękne!
    A z wyzwaniami.. tak to już jest.. mam nadzieję, że się tym razem uda, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Goju, jestem pełna podziwu dla Ciebie :)
    nie mam żadnych zastrzeżeń :) elegancka i bardzo gustowna karteczka!

    OdpowiedzUsuń