czwartek, 26 lutego 2015

obiecane CANDY dla "bezblogowych " i nie tylko



Obiecałam przygotować CANDY w którym by mogły brać udział  również osoby, które nie prowadzą bloga....

tak aby dać szansę wszystkim tym, którzy mnie odwiedzają :))))))


Więc zasady są TAKIE


1. Należy zgłosić chęć udziału w zabawie na mojego maila mrajtor@onet.eu
( niema konieczności pisania komentarza pod tym postem, 
bo pewno nie każdej osobie to by się udało )
2. Należy do 25 marca przysłać mi kartkę zrobioną przez siebie
( kartki zostaną przekazane na cele charytatywne)
3. Wygraną wysyłam tylko na terenie Polski 
4. Jeśli posiadacie bloga miło widziany banerek na waszym blogu, ale nie jest to konieczne :))))


A do wygrania  są moje scrapki za kwotę  50 zł
od was zależy jakie :))))))

np takie lub wiele innych :))))



4 komentarze:

  1. O jaki cudny ten wzór brzegowy na pisankach , chyba się skuszę na zakupy :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się twoja inicjatywa . Chętna jestem jak najbardziej .

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też jestem chętna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dołączam do twojej inicjatywy trochę późna ale zdążyłam :)))))))

    OdpowiedzUsuń