poniedziałek, 14 stycznia 2013

ogłaszam CANDY do zgarnięcia słodkości ....


 
Witam,
po długiej nieobecność znów jestem, może nie pełni zdrowa, ale jednak pełna ochoty na pracę
 i nową zabawę.
Jednak najpierw się chwalę od nowego roku stałam się szczęśliwą posiadaczką Big Shota ...............
choć może to nie do końca zgodne z prawdą, bo maszynkę mam już jakiś czas,
ale ten BS jest jakby to ująć jedyny w swoim rodzaju .... jest elektryczny , tak elektryczny naciskam  "guziczek" a on sam kręci:)))))))
Za sprawą mojego  M dorobił się napędu elektrycznego:)
Musiałam go trochę przetestować: jak sobie radzi z wycinaniem przy różnych obciążeniach
 i przez to nazbierało mi się sporo wycinanek
Częścią z nich podzieliłam się Alą z blogu na polanie

 Pomyślałam, że może również  któraś z was chciałaby być  posiadaczką  takich wycinanek z wykrojników do wygranie 2 komplety ,
- jeden z nich to wycinanki tak jak widzicie różnych kształtów i kolorów ( około 50 sztuk) + 5 baz kartek
- drugi to zestaw płatków kwiatów + 5 baz kartek
- trzeci komplet do zebrania na blogu na polanie


Zasady;
1. Na swoim blogu umieścić zdjęcie wraz z linkiem zwrotnym do mojego candy.
2. Zostać obserwatorem- miło mi będzie jak nie tylko na czas trwania candy.
3. Umieścić komentarz pod tym postem.
4.Zapisy zbieram  do 31 stycznia.

•wysyłka CANDY na adres na terenie Polski

111 komentarzy:

  1. Czyżbym była pierwsza?

    Fajnie się masz - przynajmniej nie boli Cie ręka od kręcenia

    OdpowiedzUsuń
  2. O, ja też chcę :)
    Chętnie przygarnę trochę ładnych kształtów^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie że i ja się zapisuje hihi :D to jestem trzecia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja chętnie się zapisuję, banerek przypięty na pasku bocznym a obserwatorem już jestem odd jakiegoś czasu:)
    pozdrawiam serdecznie
    http://pasjejustychy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję maszynki,chętnie stanę sobie w kolejce.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uuu, kochana, to Ci maszynę masz teraz :D
    Wycinanki chętnie przygarnę skoro oddajesz :]

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wycinanki ja sama nie mam maszynki więc bardzo by mi się przydały :)
    POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo bym chciała byc posiadaczką takich wycinanek i z checia się zapisuję.obserwatorem jestem od dawna

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj! Oczywiście, że chętnie bym się stała szczęśliwą posiadaczką takich cudowności! Niestety nie posiadam maszynki.... Podgladaczką Twoją jestem juz jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  10. JA też się chętnie ustawie w kolejce:) Świetny pomysł taki elektryczny Big shot:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też maszynki nie posiadam, więc takie wycinanki chętnie przygarnęłabym :-))) Zapraszam na moje parapetówkowe candy :-)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj.... i ja chętna jestem.... :0
    cudeńka które tu powstają już od jakiegoś czasu z zachwytem obserwuję...
    .. miło by było cukierków spróbować...
    Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. wspaniałe wycinanki, mam nadzieję, że mój komentarz okaże się szczęśliwy :) obserwuję od dawna, banerek w zakładce "konkursy wyzwania i zabawy"
    pozdrawiam cieplutko
    http://oliwkowepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj BS jest w sferze moich marzeń, dlatego stanę grzecznie na końcu tej kolejki.Może szczęście w końcu dopisze ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Teraz ja jestem ostatnia:)) Ale jak to mówią "Ostatni będą pierwszymi".
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też z miłą chęcią się ustawię w kolejce (jeszcze nie dorobiłam się BS - na razie mam go w planach), może poszczęści mi się w losowaniu :)))
    Pozdrowionka!
    Banerek u mnie: http://evebellart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Banerek zamieszczę , ale do candy się nie zgłaszam,
    bo nie robię takich rzeczy :-)
    Ale dla tych którzy robią to pewnie okazja coś ciekawego wygrać...

    OdpowiedzUsuń
  19. Z przyjemnością staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  20. zgłaszam się www.rekomastworzone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeju, jakie cudowności *.*
    Zgłaszam się!
    KateClay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Również ustawiam się z przyjemnością.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. o ho ho! Same wspaniałości.
    Z wielką chęcią się zapisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Same przydasie, idealne dla mnie początkującej osóbki ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Podpowie mi ktoś może, bo jestem tu stosunkowo nowa, gdzie mogę na tym blogu kliknąć obserwuj? Szukam szukam i znaleźć nie mogę :(


    banerak na :
    debiutujacapanidomu.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudne wycinanki! Szybciutko staję w kolejce i pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ja poproszę te cudeńka :) chętnie będę odwiedzała Cię wirtualnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. zapisuje się z przyjemnością. maszynki nie mam i z chęcią przygarnę cukierasy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ustawiam się i ja w kolejeczce :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. U Ciebie zawsze i z największą przyjemnością. ^^ Z radością w kolejeczce się ustawiam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ zostawiam. =)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ustawiam się w kolejeczce, a obserwuję twojego bloga już od dawna:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. ja tez sie ustawiam w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Z przyjemnością zapoluję, z ciekawością zaobserwuję i chętnie zareklamuję tutaj: epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. To ja również dopisuje się do kolejki
    Pozdrawiam
    www.laboratoriumdzejnej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. jakie cudne słodkości, takich wycinanek nie mam i chętnie je przygarnę

    OdpowiedzUsuń
  36. Ustawiam się w kolejce ;) Cieplutkie pozdrowionka ;)
    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. I ja z wielką chęcią ustawię się po te cudne wycinanki:) dosłownie -marzenie!
    A i chętnie zagoszczę tu na dłużej!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  38. OOOO aż w głowie mi się zakręciło
    cudeńka grzecznie stanę w kolejce :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. banerek juz wisi na http://fioridifantasia.blogspot.it/
    ja obserwuje i grzecznie staje w kolejce,bo jeszcze nie jestem na razie szczesliwa posiadaczka BS i wycinaneczko na pewno sie przydadza :)
    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Jestem oczarowana! I bardzo chciałabym wygrać :) pozdrawiam olenkaja.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Witam podziwiałam własnie prace.Przepiękne. Cudowne :) . Postanowiłam dołączyć do zabawy . Cudowne wzorkina ciekawe pomysły. Pozdrawiam miło i serdecznie. Z cierpliwością oczekuję na wyniki .Ps już w lutym candy u mnie :) Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale cukierasy:) Zapisuję się z ochota:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Z przyjemnością ustawie się w kolejce :) Podziwiam Twoje prace już od dawna :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Wycinanek nigdy dość. Zapisuję się i ja.

    OdpowiedzUsuń
  45. Chętnie znajdę schronienie tym słodkościom;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Chętnie się zapisuję w kolejce;)
    Banerek na pasku bocznym http://17blondynka.blogspot.com/
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  47. To i ja skuszę się na cuksy
    Banerek w pasku bocznym http://nowelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Ojej ile cudeniek :).

    Zapisuję się i trochę egoistycznie trzymam za siebie kciuki :).

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękne te wykrojone ozdoby. Chciałabym też być ich posiadaczką więc się zapisuję. Obserwuję już jakiś czas (Anna Anna). Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Kolejka długa ale może mi się uda :)
    Dołączam do obserwatorów z chęcią :)
    POZDRAWIAM :)

    OdpowiedzUsuń
  51. dołączam do kolejki po słodkości :)

    anuluje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. cudne candy...super M. ze umie tak przerobić maszynkę:)- toż to skarb masz w domu:)
    pozdrowionka!:)

    OdpowiedzUsuń
  53. a ja myślałam że się urlopowałaś :) życząc ZDROWIA przede wszystkim, ustawiam się w kolejce, bo wiem, że to wszystko cudne jest :) mmmm :))

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja także się zgłaszam ;-D
    http://made-by-karolaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Zapisuję się bardo chętnie :))
    zapraszam również na Candy do mnie. ;)
    http://jdarkhandmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Cudeńka tworzone na tym blogu to niesamowita inspiracja - fantastycznie!!!
    Też poproszę ;-))

    OdpowiedzUsuń
  57. z wielką przyjemnością zgłaszam się do zabawy
    http://zachciewajki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Maszynki nie posiadam więc ustawiam się w kolejce po te cudności
    http://onka15.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. W moich progach taka maszynka jeszcze nie zagosciła więc wycinanki bardzo chętnie przygarnę.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  60. same cuda! idealne dla początkującej, takiej jak JA

    OdpowiedzUsuń
  61. Wspaniała zabawa, zapisuję się i ja:)Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  62. Suuuper! ustawiam się w kolejce:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  63. świetny pomysł. Zapisuję sie na te słodkości i jesli będę miała maszynę wezmę z Ciebie przykład.
    Zapraszam na moje candy , a posiedze tu trochę dłużej , bo już niejednokrotnie widziałam twoje dzieła

    OdpowiedzUsuń
  64. Takiego cuda jak BS to można pozazdrościć, więc zazdroszczę Ci i zapisuję się na candy:)

    OdpowiedzUsuń
  65. Ja też się chętnie przyłączę do zabawy. Wykrojników jeszcze nie posiadam, więc takie cudeńka to strzał w dziesiątkę.
    http://mojescrapy.blog.pl/2013/01/21/slodkosci-do-zgarniecie-u-goji/

    OdpowiedzUsuń
  66. Jakie cudne cukierasy! Zapisuję się i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  67. Same śliczności:) Dołączam do kolejki:)

    OdpowiedzUsuń
  68. jakie boskie i śliczne!!! nie mam maszynki więc Twoje Candy to moje marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Zapisuję się na te słodkości i zapraszam na moje:)

    OdpowiedzUsuń
  70. Super candy zapisuję się i ja..

    OdpowiedzUsuń
  71. Zapisuję się ja także. Fantastyczne rzeczy. Nie posiadam "różowej" ani żadnej innej maszynki, więc dla mnie to byłby super kąsek :)))

    OdpowiedzUsuń
  72. również i ja zgłaszam chęć uczestnictwa w candy http://robotkowaszkatulka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. warunki spełnione ;) już niedługo 200 obserwatorów! gratuluję ;*

    OdpowiedzUsuń
  74. piękna kolorystyka i jakie cuda ... u mnie skromnie ale też zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  75. chętnie się przyłączę bo takich wzorów nie mam wspaniałości pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  76. no oczywiście że jestem chętna - ja nie mam takiego cuda jak maszynka i pewnie nie będę ( kartki robię w niewielkich ilościach ) ale marzę o takim cudzie od jakiegoś czasu , za to mam starą wyrzynaczkę frani , która mi świetnie wytłacza , ale ile mnie to kosztuje to już nie powiem za to efekt zadowalający ...., banerek już jest http://kartkomaniaczki.blogspot.com/......czekam niecierpliwie może się uda . Przy okazji może się ktoś ze mną wymieni na jakieś wycinanki ja w zamian mogę przysłać różne tapety ( mam kilka katalogów więc mogę się podzielić)

    OdpowiedzUsuń
  77. Ja na candy zawsze :) nie wiem jak to się stało że post przegapiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  78. zgłaszam się ;d
    obserwuję jako: violettxq
    baner na: http://violettxq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Chętnie spróbuję szczęścia w candy, a blog miło będzie obserwować, bo Twoja twórczość jest piękna. Banerek dodany na www.imaginartis.com

    OdpowiedzUsuń
  80. takie słodkości zawsze się przydają ... ustawiam się i niecierpliwie czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Podziwiam, obserwuję i ustawiam się w kolejce po te cudeńka, a jednocześnie zapraszam do siebie na candy
    http://waiwona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. Fajny pomysł na Candy zwłaszcza dla tych, do których i ja należę czyli ludzi bez BS. Wśród tylu wspaniałych kobiet może Random uśmiechnie się do rodzynka. Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  83. Tworzysz piękne rzeczy! Wszystko takie eleganckie i dopracowane- chętnie będę zagladała po inspiracje ( za pozwoleniem:)). A cukierasy... och, słoodkie!!!

    OdpowiedzUsuń
  84. Chętnie się zapiszę po te piękne dodatki. Dopiero zaczynam scrapować więc bardzo by mi się te rzeczy przydały.

    OdpowiedzUsuń
  85. Z wielką ochotą przyłączam się do zabawy. Z niecierpliwością oczekuję wyników:-)
    Pozdrawiam
    http://ivonno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. No i zdążyłam się jeszcze załapać na pyszności:) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  87. Z przyjemnością dołączę do zabawy :)) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  88. U Goi się już zapisałam, wiec podwajam swoją szansę na słodkości i zapisuję się na Candy u Ciebie :) A swoją drogą niesamowite dzieła tworzysz :) Pozdrawiam Cieplutko w ten zimowy i śnieżny dzionek.

    OdpowiedzUsuń
  89. Witam i z miłą chęcią biorę udział w Candy:) Nagrody są tak wspaniałe, że już mam pomysł jak mogłabym je wykorzystać - jedyna rzecz, której mi teraz brakuje to szczęście w losowaniu:) Trzymam więc mocno kciuki i pozdrawiam cieplutko:)
    http://fantazyjneupominki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  90. Zdrówka życzę jak najwięcej, cobyś mogła tworzyć, tworzyć i tworzyć :)
    zazdraszczam maszynki, czy na prąd czy też na korbkę.. u mnie cały czas pozostaje ona w strefie marzeń....
    dlatego zapisuję się na candy, może będę miała szczęscie i stanę się posiadaczką choć kilku wycinanek...
    http://scrapoteka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  91. Witam i z wielką ochotą wezmę udział w Candy, tym bardziej, iż mam bardzo skromne zasoby - jak to początkująca.

    OdpowiedzUsuń
  92. Z ogromna ochota na takie pyszne słodkości staje w kolejce. zostaje na dłużej i zapraszam do mnie z rewizyta :)

    OdpowiedzUsuń
  93. Mąż złota rączka ...tylko pozazdrościć a po te słodkości chętnie przygarne:)

    OdpowiedzUsuń
  94. ale wspaniałości zapisuje się na nie

    OdpowiedzUsuń
  95. Przyłączam się do zabawy i grzecznie stoję w kolejce licząc na odrobinę szczęścia. Pozdrawiam Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  96. To ja też stanę w ogonku :)
    Info o candy TU

    OdpowiedzUsuń
  97. Oj, zgłaszam się zgłaszam:)Obserwuję i umieściłam banerek na www.kociafarma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  98. Witaj, obserwuję już od dawna więc z miłą chęcią się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  99. Zgłaszam się i ja do kolejki. Warunki spełnione, obserwuję jako bianco a banerek na:
    http://galeriaartbeataraczynska.blogspot.com/

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń
  100. O kurcze....... jaka nagroda !!!!! Do tej pory siedziałam w innej "dziedzinie", w scrapbookingu stawiam dopiero pierwsze kroki, gromadzę materiały, jejku, jak by mi się przydały te wszystkie prezenty !!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  101. Takie cudowności, więc i ja ustawię się w tej długiej kolejce. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  102. Witam.
    Trafiłam tu przypadkiem, ale z pewno zostanę na dłużej, bo bardzo mi się u Ciebie podoba.
    Z przyjemnością ustawiam się na końcu tej zacnej kolejeczki...a może to do mnie uśmiechnie się szczęście.
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie w wolnej chwili - Iwona.

    http://nawrosia-pogodzinach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  103. Nic tylko... pozazdrościć lub... w kolejce się ustawić po... szczęście ;-)))
    Więc się ustawiam może jednak szczęście się do mnie... uśmiechnie ;-)))
    Ja uśmiecham się do Ciebie i pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  104. w ostaniej chwili dolaczam do zabawy, moze ostani beda pierwszymi :)

    OdpowiedzUsuń
  105. przez tą moją chorobę dopadła mnie i skleroza - byłam pewna, że się zapisałam, a tu guzik z pętelką...
    na szczęście zdążyłąm, więc dopisuję się do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  106. wspaniałe wycinanki - marzenie ;)
    biegnę do kolejki, a banerek juz wisi.
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  107. prawie w ostatniej chwili ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  108. A ja w ostatniej chwili dopisuję się do listy. :)

    OdpowiedzUsuń