sobota, 9 sierpnia 2014

Wakacyje candy- DOKŁADANE :))))



 PIERWSZE cukierasy

Kto nie lubi kwiatów ... czy są takie osoby
 zapraszam na nową rozdawajkę u mnie,
 co kilka dni  będę dokładać kolejne słodkości tak aby paczuszka była spora :))))

Zasady;
 1. Na swoim blogu umieścić zdjęcie wraz z linkiem zwrotnym do mojego candy.
2. Zostać obserwatorem- miło mi będzie jak nie tylko na czas trwania candy.
3. Umieścić komentarz pod tym postem, z tym że mam prośbę aby przed w każdym wpisem dodać kolejny nr
 Było by mi łatwiej w liczeniu i losowaniu
4.Zapisy zbieram  do 30 .08.2014

•wysyłka CANDY na adres na terenie Polski



dla tych...... którym się nie poszczęści zapraszam TU

 Proszę o wpisywanie nr komentarza w kolejności dodawania
Tak , aby potem każdy miał już swój nr. i aby nie było wątpliwości przy losowaniu:))))
DZIĘKI :)))))) 


 Drugie cukierasy



  Trzecia dokładka :))))))


 Czwarta dokładka








117 komentarzy:

  1. 1. Chętnie sie zapisuję. Obserwuję od daaaaaaaaaaaaaawna. banerek wisi. pewnie pierwsi nie maja szczęścia, ale......
    http://karteluszki-reni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. 2. Rany rany, ile kwiecia. Pewnie następne słodkości będą równie powalające. Pewnie, że chce się zapisać. Ale konkurencja to mi pewnie wyrośnie ogromna. Pozdrawiam serdecznie. Często włażę do ciebie przez bloga Evebellart ale już dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 3. Kwiatków nigdy dosyć, bardzo chętnie się zapisuję i ustawiam w kolejce :) Obserwuje od dawna i zawsze chętnie zaglądam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 4. Ja też się ustawiam i zapraszam na moje lotne candy :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. 5. chciałam poczekać na nr 7 - to niby mój szczęśliwy ale znając własną sklerozę - zapomnę ;-)))
    Kwiatków NIGDY dość jak napisała Anna ;-)))
    Może w końcu poszczęści mnie się u Ciebie ;-)))
    Jak się nie poszczęści... znaczy, że oszukiwałaś ;-))))))))
    Buziaki i miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  6. 6 Dla mnie 7 tez jest szczęśliwa ale co mi tam jak mam wygrac te pięknośći to wygram i pod tym numerkiem.

    OdpowiedzUsuń
  7. 7 :) Zobaczymy czy ta siódemeczka będzie szczęśliwa:) Bardzo chętnie przygarnełabym troszkę takich kwiatków :)
    Pozdrawiam i buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 8. Chętnie przygarnę takie kwiatuszki, chociaż w swoje szczęście nie wierzę :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 9) Chętnie zaopiekuję się tą łączką :)
    Pozdrawiam

    http://mirosek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. 10. Ostatnio coś tam kwiatowo próbowałam, ale kwiatków nigdy dość :)
    Chętnie się zapisuję i oczywiście obserwuję :)

    http://quillingowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. 11. obserwatorem jestem od dawna i z chęcią się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. 12. Ustawiam się w kolejce.
    Kwiatuszków nigdy za wiele

    OdpowiedzUsuń
  13. 13 o może będzie szczęśliwa ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  14. 16. Zapisuje się i ja po takie piękności:)
    Obserwuje od dawna jako Monika Ika, banerek na pasku bocznym mojego bloga:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. 17.To i ja się zapisuję...takie wspaniałości. Niesamowite. Za chwile dopełnię formalności. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. 17. Bardzo chętnie się przyłączę. Kwiatków nigdy dość;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nr 19 Kasiulka :)

    Zapisuje sie po takie śliczności.

    OdpowiedzUsuń
  18. 20 należy do mnie :) chętnie dołączę do zabawy .

    OdpowiedzUsuń
  19. Nr 21 Śliczne kwiatki,zapisuję się i serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. 22. Chętnie spróbuję szczęścia :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nr 22 Daleko, ale także się zapisuję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ojoj jakie cudne kwiaty. Z wielka chęcią włączam się do zabawy a może się poszczęści :))) Pozdrawiam serdecznie - nr 24.

    OdpowiedzUsuń
  23. 21 . Z przyjemnością i ja sprobuje szcześcia :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  24. 22. Często tu zaglądam :) i miło mi brać udział w zabawie :) Info na moim blogu http://kolorowy-swiat-gio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. 27 - Urtica - dawny obserwator - dołączam do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  26. 28. Obserwuję jako Anna Gerszendorf
    Baner tutaj: http://bizuteriairekodzielo.blogspot.com/
    Pozdrawiam!
    Są przydasie jest frajda i zabawa.

    OdpowiedzUsuń
  27. 29.
    oczywiście, że wszystkie kochamy kwiaty!
    a już obok takich jak tu cudnej urody nie da się przejść obojętnie, więc chętnie staję do zabawy. :-)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. 30. Och, jakie piękne! Już widzę karteczki, które nimi obdarzę!!!!
    Jesteś wspaniała, że dzielisz się takimi cudnościami:)))

    OdpowiedzUsuń
  29. Kwiaty kocham bardzo wszystkie - żywe pachnące, malowane, haftowane, zwijane z papierów i wycinane. Twoje cudne, dlatego z wielką przyjemnością i jeszcze większą nadzieją o nich pomarzę.
    Baner na blogu http://terenias.blogspot.com/, obserwuję od dawna - Terenia.
    Pozdrawiam słonecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  30. 32. I mnie nie może tu zabraknąć ;) Uwielbiam twoje produkcje scrapkowe, a tu jeszcze taka ilość do wygrania :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. 33. Od dawna jestem Twoim obserwatorem i chętnie się zapisuję na cuuudne kwiatuszki. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. 34.
    W tym samym czasie zapisałam się z koleżanką wyżej więc musiałam poprawić numer... Pozdrawiam..... Może mi szczęście dopisze:)

    OdpowiedzUsuń
  34. 35. Zwykle nie mam szczęścia, ale co szkodzi spróbować :)
    http://roznosci-dla-przyjemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. 36
    Twojego bloga obserwuję, banerek u mnie na blogu na pasku bocznym, świetne candy
    http://odniedawna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. 37. Moja kolekcja wykrojników nadal dosyć uboga dlatego nie mogę przegapić takiej szansy! :)
    banerek w zakładce zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  37. 38.jakże nie dokonać wpisu widząc takie słodkości!! Staje cicho w kolejce i obiecuję Cię podglądać częściej!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. 39. Obserwuję już od jakiegoś czasu i ciągle wzdycham do pięknych prac więc i ja ustawię się grzecznie w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  39. 40. Ja również chętnie wezmę udział i ustawiam się grzecznie w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  40. 41 - to mój , mam nadzieję szczęśliwy numerek :-)
    obserwuję, podglądam podziwiam od dawna!

    OdpowiedzUsuń
  41. 42, zgłaszam się:-) bo przydasie zawsze potrzebne. banner tu http://pracownianati.blogspot.in/ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. 43: staję w kolejce po śliczności, obserwatorem jestem od dawna, zadowoloną klientką też.
    Pozdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  43. 44, przyłączam się do zabawy i grzecznie staję w kolejce po cichu licząc na odrobinę szczęścia w losowaniu. Pozdrawiam Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  44. 45. Wkomponuję się w kolejkę: epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. 46. To i ja się zapisuję:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  46. 47. z wielką chęcią wezmę udział w Candy, obserwatorem jestem od dawna :)
    pozdrawiam
    MZ

    OdpowiedzUsuń
  47. 48. Z przyjemnością zgłaszam się do zabawy, bo przydasie bardzo przydasiowe.
    Obserwuję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  48. 49. Również z wielką chęcią biorę udział w zabawie, cudowności.

    OdpowiedzUsuń
  49. 50. Prześliczny zestaw , więc i ja spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  50. 51. Pyszne słodkości, dołączam do zabawy:D
    http://kabis-kartki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. 52. Fajne słodkości :-) Z przyjemnością zapisuję się do zabawy :-) Zapraszam do mnie

    http://handmadesyliks.blogspot.com/

    pozdrawiam- Syliks :-)

    OdpowiedzUsuń
  52. 53 To i ja stanę w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  53. 54 Chętnie zapiszę się do listy chętnych na takie piękności:)
    serdecznie zapraszam na mój blog http://teresa-teresa1305.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. 55. Zaglądałam do Ciebie choć obserwatorem nie byłam, ale już nadrobiłam. A do skrapków zawsze wzdychałam, więc teraz powzdycham już oficjalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. 56-mam nadzieję,że numer 56 to szczęsliwy numer bo Candy i nagroda niesamowita. Wiesz,że od dawna do CIEBIE zagladam i od dawna Cię obserwuje.Zawsze podobały mi się Twoje prace. A teraz Candy-FANTASTYCZNA nagroda była by uzupełnieniem mojego warsztatu.Wycinanek nigdy nie za wiele. Baner o Twoim CANDY zamieszczony na moim pasku bocznym.Pozdrawiam serdecznie, z wielką radością biorę udział w Twojej zabawie i liczę na szczęście.:)
    http://kleksowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. 57. Dołączam do zabawy! :) Kwiatki robię zwykle z quillingu, ale Twoje są cudne i nie mogę sobie odmówić :)
    Podlinkowany baner na sutasz-agi.blogspot.com. Obserwuję jako Agnieszka F.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  57. 58. Z przyjemnością dołączam do zabawy. Cudne kwiaty, super candy.
    scrapeczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. 59. Dołączam do zabawy.
    http://kartkidorofi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. 60. Chętnie się przyłącze ;)
    obserwuję jako Justyna DzastArt oraz banerek u mnie na blogu
    http://dzastart-rekodzieloartystyczne.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  60. 61. Zgłaszam się jako wierna fanka ;)
    http://ni-mniej-ni-wiecej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. 62. Grzechem byłoby nie dołączyć do candy jak takie wspaniałości rozdajesz:) Ach ... dobra passo przybywaj ... :D

    OdpowiedzUsuń
  62. 63. Piękne kwiatki, zgłaszam się do zabawy. Chciałabym zrobić jakieś fajne kartki z twoich przydasiów.

    OdpowiedzUsuń
  63. 64. Ach, może to będzie szczęśliwa liczba - oczywiście przyłączam się do zabawy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. 65, Z przyjemnością zapisuję się na Twoje candy :D

    OdpowiedzUsuń
  65. 66 z wielką przyjemnością ustawiam się w kolejce :)) zapraszam do siebie - jeszcze do jutra także "czynne" candy

    OdpowiedzUsuń
  66. 67 piękne cukierasy :) Z miłą chęcią przyłączę się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  67. 68. Cukierasy przecudne! Z przyjemnością staje w kolejce.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  68. 69. I ja się ustawiam po te wspaniałości :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  69. 70. Jakie cudeńka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Staję szybciutko i czekam na cud ;-) Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  70. 71. Kolejeczka długa... ale się ustawiam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  71. 72. Cudowne cukierasy. Oczywiście obowiązkowo dołączam do zabawy, może tym razem szczęście się do mnie uśmiechnie :)

    OdpowiedzUsuń
  72. 73 :) może mi się poszczęści - zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  73. 74- A może ja?...Mam juz Twoje scrapki-są cudne

    OdpowiedzUsuń
  74. 75. I ja spróbuję szczęścia :) cukierasy są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  75. 76. A może i mnie się uda wygrać... cudne.

    OdpowiedzUsuń
  76. 77. Spróbuję.....może akurat ?;) Tyle przydasi, na pewno zmarnować, nie zmarnowały by się :) Banner na moim blogu http://www.pasja-quilling.blogspot.com
    Pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  77. 78.
    Takie słodkości, że nie sposób przejść obojętnie!
    Bannerek już na blogu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  78. 79 .
    Nie mogę przejść obojętni obok tych słodyczy.

    OdpowiedzUsuń
  79. 80. Cukiereczki wyglądają bardzo apetycznie więc z wielką przyjemnością ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  80. 81.
    To jest prawdziwa słodka gratka! Zgłaszam się.
    I pozdrawiam serdecznie Autorkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  81. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  82. 83.I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą i zapraszam również na moje candy http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/2014/07/letnie-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  83. 84.Długa kolejka:) ale cukierasy są tak kuszące, że staję w ogonku, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  84. 85. Lista naprawdę długa ale też spróbuję szczęścia. Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  85. No to jestem sobie 86 :))) uściski Iza-belka

    OdpowiedzUsuń
  86. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  87. 87. Daaawno mnie nie było ale jak zawsze jest u Ciebie candy to rozdajesz same wspaniałości :) z chęcią dołączam zatem do zabawy :) pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  88. 88. obserwuje od dawna i aż dziwne że dopiero teraz zauważyłam takie cuda! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  89. 89 :) Wreszcie się załapałam :) oczywiście po słodkości staję w ogonku! Obserwuję już od dawna:) Pozdrawiam i powodzenia w losowaniu to najlepsza jest zabawa

    OdpowiedzUsuń
  90. 88. Ja również dołączam do zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  91. 91. Kolejka niesamowicie długa, nic dziwnego, bo cukierasy fantastyczne. Dostać takie to marzenie . Obserwatorem jestem już sporo czasu, zatem jeszcze banerek i wszystkie warunki spełnione :) Wpisałam numerek 91, bo koleżanka przede mną zrobiła mały błąd.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, sporo czekania, ale podobno warto ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  92. 92. I ja się zapisuję :)
    Obserwatorem jestem już jakiś czas, a i banerek już zamieściłam na blogu: http://evebellart.blogspot.com
    Pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  93. 93 To prawdziwa łąka do wygrania, zgłaszam się do wakacyjnego Candy. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  94. 94. Wow, naprawdę super nagrody! Zgłaszam się i ja!
    Baner: http://stylizacje-adusiaczka.blogspot.com/
    Obserwuję jako Adusiaczek3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  95. 95. Zgłaszam się również :)

    http://agnieszka-mrzyglod.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  96. 96. z chęcią przedłużam tą ekstra-długą kolejkę, bo nagrody to istna gratka dla każdej scraperki :) banerek już u mnie jest, a obserwuję od dawna :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  97. 97. Spróbuję również ja :-).

    OdpowiedzUsuń
  98. 98. I ja z nadzieją się ustawiam:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  99. 99. troszkę szkoda , że nie 100 ;) ale nie numerek ważny, lecz nagrody, bo nie byle jakie nagrody wygrać można :) Baner na moim blogu grzecznie zamieściłam, obserwuję od dzisiaj / bo dopiero dzisiaj odkryłam tą funkcję / , ale w ulubionych mam już od dawna :) Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  100. 100. Czuję, że to będzie moja szczęśliwa liczba.:)) Mam ogromną nadzieję, Jestem od dość niedawna fanką scrapbookingu ale wiele prac już wykonałam. Jednak bardzo przydały by mi sie te wszystkie pięknotki!:)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkim powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  101. 101. (Dalmatyńczyków ;P) Oj, marzy mi się tyle kwiecia :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  102. 102. też dalmatyńczyki :P I ja chętnie dołączam do zabawy :)) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  103. 103

    Biorę udział
    Adrianna Karpowicz
    baner pazurkiumyszy.blogspot.com na dole

    OdpowiedzUsuń
  104. 104. Aż szkoda by było nie wziąć udziału w zabawie, więc i ja się ustawiam w kolejce, bo te cudeńka;)
    banerek jest na www.malgosia-mojerekodzielo.blogspot.com

    Pozdrawiam i oczywiście zostaję na dłużej;)

    OdpowiedzUsuń
  105. 105 . To ja tez ustawiam sie w kolejce . Długa ale sie nie dziwie po takie cukieraski :)

    OdpowiedzUsuń
  106. 106. Próbuje po raz kolejny (jakieś kłopoty techniczne) dopisać się do kolejki. Może tym razem się uda:)
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń