wtorek, 7 lutego 2017

Co robię kiedy mnie tu nie ma








Oczywiście 
kwiaty z foamiranu

36 komentarzy:

  1. Piękne! Podziwiam Twój talent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowicie piękne kwiaty! Jak żywe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow jakie cudne są te kwiaty! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, jak Ciebie tu nie ma robisz cudowne, bardzo delikatne kwiaty z foamiranu:) i nie tylko. Piękna kolorystyka i cieniowanie. Goju doszłaś do perfekcji:). Brawo TY!!!Czekamy na kolejne prace z ich udziałem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale z Ciebie zdolniacha ...śliczne te kwiatki !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Prawdziwa czarodzijka, przecudne, wiosenne, pachnące kwiaty:))

    OdpowiedzUsuń
  7. czy ktoś wie jak się robi takie kwiatki, jakiś kursik na YouTube najlepiej jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na takie maluchy mało jest kursów, ale można pooglądać jak dziewczyny robią większe, zasada jest bardzo podobna :))))
      https://www.youtube.com/channel/UCSP7mwL-yQmZiDMl0W9hF4A/videos

      Usuń
  8. Śliczne kwiaty, jak żywe!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne kwiaty, też chciałabym umieć takie tworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne. Podziwiam i gratuluję .http://ksiezycowymotyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Gosiu cudne te Twoje kwiaty, ale już Ci to mówiłam. My z foamiranem niestety nie bardzo się lubimy :) Przy następnym kręceniu kwiatków mogę znowu jakieś zwierzaczki posklejać :-D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne kwiaty:) Moje dziś możesz zobaczyć na kartce:) Dziękuję Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne kwiaty robisz, bardzo mi się podobają <3
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny są te zaproszenie, świetny pomysł z tymi kwiatami. Jedne z ładniejszych, jakie widziałam! Oby więcej takich wpisów, już nie mogę się doczekać, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja sobie "napatruję" duszę.... a potem siadam do pracy. Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie cudne te kwiaty. Nie mogę się napatrzeć.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Te kwiaty są prześliczne - sama niedługo wybieram się na kurs robienia kwiatków z foamiranu i mam nadzieję, że choć w połowie uda mi się zrobić takie cuda jak Twoje:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe kwiaty jak żywe! Masz talent!

    OdpowiedzUsuń