czwartek, 30 października 2014

szafeczka na wykrojniki :))


 Dorobiłam się szafeczki  na wykrojniki w końcu wszystkie mam w jednym miejscu, posegregowane tematycznie, na dużych arkuszach foli magnetycznej i co najważniejsze pod ręką :))))
 Muszę jeszcze pomyśleć nad lepszym opisem- oznaczeniem teczek, ale generalnie jestem bardzo zadowolona z zakupu :)))))

 Tak ja już potrzebuje szafki ... to już chyba  jakaś choroba jest :)))))))
A to co mi się nie zmieściło możecie zobaczyć i kupić TU



 Pokarze wam dziś jeszcze kawałek mojego świata 
 tu najczęściej bywam i pracuję ... a może staram się pracować :))))

 Miłego :)))))wszystkiego czego wam trzeba .....


39 komentarzy:

  1. Ale masz super pracownie! Zazdroszczę :D A wykrojniki mają super domek teraz i to zamykany na kluczyk w dodatku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz dopatrzyłam - masz dwie BS ?? Ach, przykro mi normalnie :P ;)

      Usuń
    2. no w zasadzie tak ... tylko z pierwszej to w zasadzie z oryginalnych części tylko obudowa i zębatki zostały :))))) reszta jest dorobiona :))))

      Usuń
    3. kiedyś się dorobisz i ty :))))))

      Usuń
  2. Wow. jestem pod wrażeniem wszystkiego. Szafeczka jak szufladka na kartoteki w przychodni :) i jeszcze pod kluczem, coby nikt bajzlu nie zrobił :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Super szafeczka i piekny kaci. Kplor scian przecydny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny kącik, szafka na wykrojniki fantastyczna, ach!

    OdpowiedzUsuń
  5. ale masz porządek :) też bym chciała mieć tyle miejsca do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. z tym porządkiem to różnie bywa .... zazwyczaj jak by to rzec mocny nieład artystyczny panuje :))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł! A gdzie można dostać folię magnetyczną?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na allegro są różne grubości - ja ma 6 mm generalnie trzyma się dobrze z tym że mam kilka mocno sfatygowanych wykrojników i do nich to by się przydała grubsza :))))

      Usuń
  8. To ja pytam dlaczego jeszcze w ofercie sprzedaży nie ma tych pięknych rameczek ażurkowych z pierwszego zdjęcia ??? Nie mam zamiaru kupować BS , u mnie brak miejsca na szafkę na wykrojniki i podatna jestem na wszelkie uzależnienia ;-))) Liczę na Twoje nowości skrapkowe Małgosiu i pozdrawiam serdecznie :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo oprócz tego że są śliczne to jeszcze są upierdliwe w robieniu
      ale dla ciebie wszystko .... wiem co ci do gratisów dołożyć

      Usuń
  9. Jestem pod wrażeniem Twojego kącika. Też chciałabym mieć tyle szafek, żeby wszystko uporządkować. Na razie trzymam w kartonikach.

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniałe, wspaniałe, wspaniałe...o jaaaa, raj na ziemi!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny kącik ;).... wykrojniki to zuoooo...uzależnia jak nie wiem co...

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna pracownia!! A szafeczka - Mega Wypasiona!! :))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ach mieć taką pracownię.... marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały kącik- pozazdrościć! :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę pracowni, fajnie jest mieć swój kącik. Ale wiem, że i ja kiedyś takowy mieć będę... tylko jeszcze trochę muszę poczekać:P
    Szufladeczka pierwsza klasa! Wykrojnikom na pewno się spoodba:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczna ta szafka i folia magnetyczna :) A kącik do pracy wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja tez chce taką szafeczkę jest genialna:):)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna pracownia ja mam tylko mały kącik w rogu pokoju.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pracownia marzenie ! I ten kolor ścian ! Super !

    OdpowiedzUsuń
  20. http://joanna-kwiecistybalkon.blogspot.com/2014/11/jesienne-jeze-nominacja.html

    Zapraszam, nominowałam Cię do Liebster blog award. Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniała pracownia !!! Podziwiam, wiem jakie przydatne wszelkiego rodzaju szufladki, szafki itd.
    Nawet maszynę do szycia masz stale pod ręką.
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale czad!!! Rewelacyjna szafeczka:) Buziolki:)

    OdpowiedzUsuń
  23. fantastyczna szafka i cudowny kącik . Nie jedna z nas Ci zazdrości

    OdpowiedzUsuń
  24. Noooo... Ja zazdroszczę najbardziej! :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspanialy pokoj jak z bajki...magia! Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow, jestem pod wrażeniem! Piękne miejsce :D

    OdpowiedzUsuń