piątek, 28 listopada 2014

kartka na chrzest św.





   Biel , biel, biel... nie lubię bieli , ale często robię takie monochromatyczne kartki z bielą
ciekawe z czego to wynika ... może pociąga mnie  czystość i delikatność tego koloru :))))
 A po za tym to kartka na chrzest, jaki inny kolor byłby lepszy :))))
Miłych twórczych chwil 

Ps. tak sobie pomyślałam że czas jest dobry na prezenty...
może małe Candy .... 
ale może to w mi coś dacie.....
 a dopiero potem ja wam:))))))

CIEKAWE......... o co chodzi zapraszam na następny post :)))))

9 komentarzy:

  1. Karteczka jest piękna! Ja uwielbiam biel- właśnie za jej czystość i delikatność- chociaż w pracach się jej trochę boję...
    Niecierpliwie czekam następnego postu:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka:)
    Czekam na następny post;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wygląda świeca i kwiat z tymi ażurkami w tle :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie w tej bieli! Śliczna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie widać, że nie lubisz bieli - pięknie i z klasą!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja osobiście bardzo lubię kolor biały, więc dla mnie ta karteczka jest przeurocza:)
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja lubi ę bardzo w bieli ...

    OdpowiedzUsuń