środa, 5 listopada 2014

Roztrzygnięcia CANDY


Dzięki dziewczyny za tak duże zainteresowanie .....
 do zabawy zgłosiło się 81 osób 

Wśród nich jest wiele utalentowanych dziewczyn , które dopiero zaczynają zabawę w kartkowanie ....
 chciała bym wam wszystkim pomóc w tej fantastycznej zabawie ALE......

Tak aby nie przedłużać dziś nie losowałam , nie użyłam żadnej maszynki ...
 poprosiłam mojego przyjaciela - przyjaciółkę... dzięki ALU, 
aby wybrała nr od 1 do 81 

 Los chciał aby padła na całkiem uzdolnioną osóbkę z czego się ciesz ......

nr 38
 http://mojapasja2.blogspot.com/
 proszę o kontakt 

a tak od siebie 
 proszę o kontakt ...
dlaczego nie wiem tak po prostu :)))))
 nr 77 

http://justyna-tworzy.blogspot.com/

mam małą niespodziankę 

mrajtor@onet.eu

30 komentarzy:

  1. Gratuluję dziewczynom i pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje i dziękuję za zabawę! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O jej to najfajniejsza wiadomość dzisiejszego dnia , który ciekawie się nie zaczął ....
    Gratulacje wygranej i oczywiście odezwałam się na maila :)
    Miłego dnia kobitki

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję dziewczynom i dziękuję za zabawę :) może innym razem

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję dziewczyny i pozdrawiam ciepło dziękując za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla Dziewczyn :) Dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I co że niby ja nie wiedziałam ni co candy?:( Jak to możliwe:( gratuluję wygranej

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję dziewczynom:) i dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję zwyciężczyni! Dzięki za zabawę i pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję i dziękuję za zabawę:)
    Pozdrawiam
    Niebieskości ( z innego konta :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję zwyciężczyniom, Tobie za wspaniałą, trzymającą nas w napięciu zabawę. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooooo! To bardzo miła niespodzianka! Dziękuję bardzo! ...także za miłe słowa! :-)
    Już smaruję wiadomość do Ciebie.
    Koleżance Twej Ali dziękuję również. :-))

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję i dziękuję za kolejną bardzo atrakcyjną zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje, dzięki za świetną zabawę i zapraszam serdecznie z wizytą do mnie http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluje dziewczynom i dzięki za zabawę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. I znowu mi się nie udało...eeech...
    Ale dziękuję za miłą zabawę:) i gratuluję dziewczynom wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Serdecznie gratuluję wybranym dziewczynom wspaniałego prezentu.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje dla dziewczyn i dzięki za zabawę ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gosiu dziękuje za zabawę :) Zwyciężczyniom gratuluję:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. dzięki za zabawę i gratulacje dla szczęściar :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję! Dzięki za zorganizowanie zabawy :)

    OdpowiedzUsuń