sobota, 1 grudnia 2012

WYNIKI CANDY:)

WYNIKI CANDY:)
Witam,
 pora ogłosić wyniki mojej rozdawajki. Dziękuję bardzo za liczny udział w candy,
 za odwiedziny i komentarze
 Poznałam ciekawe blogi i Wasze cudne prace... starałam się zostawić ślad na Waszych blogach lub mailu jeśli kogoś ominęłam to przepraszam:)

 komentarzy było 117, z tym że niektóre się powtarzały :)

109 osób
przyznam się szczerze że nie spodziewałam się, że moje słodkość przyciągną aż tylu chętnych,

więccccccccccccccccc czas zacząć.........................................................................................

WYDRUKOWAŁAM!~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




 POCIĘŁAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


 ZŁOŻYŁAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


WYLOSOWAŁAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

iiiiiiiiii nr 13- ewinka    http://ewinka-ewinkawkrainiepapieru.blogspot.com

proszę podaj mi na maila adres do wysyłki słodkości

Pozdrawiam
i zapraszam do odwiedzin bo szykuje jeszczę jedną rozdawajkę!!!!!

27 komentarzy:

  1. Gratulacje. Dzięki za zabawę. Czekam na kolejną. =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Te emocje... ;) I dziękuję za fajną zabawę :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zwyciężczyni :) Szczęściara z 13? :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Również dziękuję za zabawę i gratuluję zwyciężczyni:)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje dla zwyciezcy. Kto nie wygrał to zapraszam do mnie na candy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję zwyciężczyni :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za zabawę, gratulacje dla Ewinki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj napracowałaś się przy losowaniu, dziękuję za zabawę i czekam na następną bo w tej szczęście mnie ominęło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za gratulacje i szczęśliwą rękę. Szczęśliwa 13 :-))) Nie spodziewałam się,że wygram takie cudne słodkości :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za zabawę :) Fajnie będzie do Ciebie zaglądać...a niech ktoś powie ,że 13 jest pechowa:)

    OdpowiedzUsuń
  11. dzięki Wam ta zabawa mogła się odbyć- DZIĘKI

    OdpowiedzUsuń
  12. dzieki Tobie ze zorganizowalas ta zabawe :D gratulacje wylosowanej i pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Serdecznie gratuluję Ewince:) I bardzo dziękuję za możliwość wzięcia udziału w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ALeż miałaś wycinanki ;-)
    Gratulacje dla zwycięzcy!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za zabawę, gratuluję Ewince, i kto powiedział, że 13 nie przynosi szczęścia.... :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A mówią że 13 pechowa... Wielkie gratulacje i miłego "opychania" się!

    OdpowiedzUsuń
  17. A mówią, że 13 pechowa... Gratuluję i miłego "opychania" się !!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję i dziękuję :)
    I pozdrawiam, oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję i dziękuję za zabawę ;)

    OdpowiedzUsuń