poniedziałek, 10 grudnia 2012

kwiatowa niedziela






Te kwiatuszki to efekt samotnej niedzieli z nudów postanowiłam coś zrobić
 i wypróbować brokat, który ostatnio kupiłam, wszystkie kwiaty mocno nim  ociekają
choć sama tak nie do końca jestem  zwolennikiem brokaciku, jednak czasem trzeba czemuś nadać blask:)
Jeden z brokatów skrzy się na srebrno, drugi jest perłowy a trzeci mieni się całą
paletą barw na zdjęciu na różowo to zależy od kąta padania światła.
Środki kolorowych kwiatków są zrobione z bardzo drobnych kuleczek
średnicy 1 m, które kupiłam razem z brokatem
A gwiazdy betlejemskie no cóż za wcześnie powiedziałam że kończę kartki świąteczne....:)

20 komentarzy:

  1. Niesamowita produkcja:)Gwiazdy betlejemskie są cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. kwiatki przepiękne,jak się ma wykrojniki to jest wielka frajda a tak wycinac kazdy płatek to by za długo trało,kolorki cudne

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow. Śliczności i ta ilość. Bardzo pracowitą niedzielę miałaś

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale narobiłaś :) sama wiem jak to bywa samotnie spędzać czas - wtedy najlepiej sprawdzają się nasze pasje :) i dobrze, że je mamy :)

    brokat tutaj jak najbardziej na miejscu, a gwiazdy betlejemskie piękne - to zobowiązuje :>>>

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pracowita niedziela, a kwiaty są śliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. No!!! No!!! może się podzielisz? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No!!! no!!! może się podzielisz ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne a roze szczegolnie, tez bym sie tak ponudzila ale mi to nie grodzi wiec moze sie podzielisz:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne,cieszę się że kilka posiadam :-)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne ...
    Gwiazdy są idealne po prostu ...

    OdpowiedzUsuń
  11. Zadziwiająca ilość wspaniałych kwiatków - są śliczne, a jak byś miała znowu samotną niedzielę to pomyśl o mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow! jaki wysyp kwiatków i to w środku zimy :D cieszy mnie ten widok bo mam dość śniegu i mrozu .... teraz tylko czekać na prace z tymi cudeńkami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Brokacik dodał kwiatom blasku. Kremowe kwiatuszki są cudne.

    OdpowiedzUsuń
  14. ale miałaś pracowitą niedzielę....

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale cudny ,,ogród".Piękne kwiatuszki : )

    OdpowiedzUsuń