sobota, 17 stycznia 2015

skrzynka na skarby










Kolejna próba, dla nie wtajemniczonych 4 podejścia do farb, gesso, i innych mei,
efekt końcowy nie do końca mnie  zadowala, 
ale fajne w tej zabawie jest to, że za jakiś czas mogę wrócić do tej skrzynki i nadać jej zupełnie inny styl ,
 na razie zostanie tak jak jest, gdy nabiorę więcej doświadczenia na pewno do niej wrócę :))))


skrzynkę wystawiam na wyzwanie craftowyogrodek.wyzwanie-z-makowe-pole-fantazja.l
Pozdrawiam i dziękuje za to że mnie miło wspieracie :))))

13 komentarzy:

  1. Świetna skrzynia...kojarzy mi się z niezwykłym skarbem pirackim... Super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pracochłonne dzieło. I bardzo morsko się kojarzy, wielkie fale i sztormy:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta skrzynka jest już skarbem sama w sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna skrzynia:-) jak z bajki, te kolory...cudo:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne odcienie fioletu. Suuper. Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudne kolory i faktury!! Już sobie wyobraziłam moje skarby w takim kuferku... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie ta skrzynka jest przepiękna. SUPER, wspaniale połączone kolory..NO POWIEM szczerze, że..moglabym taką miec:D PRZEPIĘKNA!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje! Prześliczna ta skrzynka! I moje kolory!. Świetnie sobie radzisz w tej technice i wcale nie powiedziałabym, że jesteś "nowicjuszem" w tym temacie. Tak dalej! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kolory. Kojarzą mi się z nocnym niebiem;)

    OdpowiedzUsuń
  10. coraz piękniejsze te Twoje prace, mediowe, że ciężko mi od nich oczy oderwać!! CUDNOŚCI

    OdpowiedzUsuń
  11. Rozkręciłaś się :) fajnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie, no Gosiu, jak to: "nie do końca wyszło"? ja bym chciała żeby mi tak "nie wychodziło" :) jest dobrze, Kochana! :D

    OdpowiedzUsuń