środa, 30 września 2015

Album na bazie klejonej

Pewnie Wy też tak macie, że kiedy robota was przytłacza  to przychodzi do Was wielkie zniechęcenie :(((
Moim sposobem na to jest dzień lenistwa od tego co muszę na rzecz tego co chce:))))
Od dłuższego czasu wzdycham do  pięknych albumu na bazie klejonej, który ostatnio pokazuje Dorota Kopeć​ i niby wiedziałam jak się go robi, ale ....
 z pomocą przyszła Asia
która przygotowała prześliczny albumik dziecięcy na właśnie takich bazach  oraz podlinkowała linki z kursikami
DZIĘKI ASIU:)))

 Efekt mojego wczorajszego lenistwa










  Piękne listki róży  to najnowszy wykrojnik  craft passion





22 komentarze:

  1. Twoje lenistwo zaowocowało pięknym albumem. Śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne mi lenistwo :* Piękny album!

    OdpowiedzUsuń
  3. Napracowałaś się w ten dzień lenistwa :) Powstał piękny album

    OdpowiedzUsuń
  4. tak śliczny album w dzień lenistwa?! Ja chyba bym wielki taki robiła :) przecudny jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej jaki piękny! ale Ci zazdroszczę takiego ślicznego albumu - tylko zamiast podziwiać w nim zdjęcia wszyscy będą podziwiać sam album :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekny album!!!
    w takim trzymać zdjęcia to przyjemność!

    OdpowiedzUsuń
  7. Też chciałabym aby efektem mojej nudy było takie cudo, śliczny album. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pełna podziwu, że wystarczył Ci na to jeden dzień. Album jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny album, do takiego drukowałabym zdjęcia .

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny album, też się muszę skusić na taką formę... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oby więcej takich leniwych dni, bo efekty są powalające :) Cudnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  12. Och,jaki cudowny album, zakochałam się w nim.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny albumik. Trudno oczy od niego oderwać.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak ja bym chciała żeby moje lenistwo tak wyglądało :)))) Śliczne

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny! Do takiego właśnie się teraz przymierzam... Wciągnęły mnie wklejone albumy!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudo!!! Aż nabieram ochoty by spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  17. Potwierdzam komentarze koleżanek wyżej, przepiękny album !

    OdpowiedzUsuń