środa, 9 września 2015

ślubny domek








 
Bo kto nie marzy o domku z ogródkiem,

domeczek prawie identyczny jak ten, który już kiedyś robiłam,
choć dodałam kilka nowych kwiatów i gałązek.
Domeczek jest z tyłu otwierany aby można w nim w oryginalny sposób 
przekazać Młodej Parze sporą kwotę pieniężną .
Do kompletu powstało pudełko:)))

Domeczek zgłaszam na wyzwanie 
 

oraz na wyzwanie

 i jeszcze na jedno wyzwanko




 Zapraszam na moje CANDY


Maria  Konopnicka

Kochasz ty dom, rodzinny dom,
Co w letnią noc, skroś srebrnej mgły,
Szumem swych lip wtórzy twym snom,
A ciszą swą koi twe łzy?

Kochasz ty dom, ten stary dach,
Co prawi baśń o dawnych dniach,
Omszałych wrót rodzinny próg,
Co wita cię z cierniowych dróg?

Kochasz ty dom, rzeżwiącą woń
Skoszonych traw i płowych zbóż,
Wilgotnych olch i dzikich róż,
Co głogom kwiat wplatają w skroń?

Kochasz ty dom, ten ciemny bór,
Co szumów swych potężny śpiew
I duchów jęk, i wichrów chór
Przelewa w twą kipiącą krew?

Kochasz ty dom, rodzinny dom,
Co wpośród burz, w zwątpienia dnie,
Gdy w duszę ci uderzy grom,
Wspomnieniem swym ocala cię?

O. jeśli kochasz, jeśli chcesz
Żyć pod tym dachem, chleb jeść zbóż,
Sercem ojczystych progów strzeż,
Serce w ojczystych ścianach złóż!...


24 komentarze:

  1. Ach jakiz on cudny!!!! Co prawda my juz po slubie ale na parapetowke moglabym taki dostac :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jest przepiękny! szkoda, że ja już jestem po ślubie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudeńko Małgosiu:) Rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki wspaniały domek zrobiłaś na ślub, jest boski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Poprzedniego nie widziałam ale ten...
    jest po prostu cudowny
    Gosiu... jak napisałam na FB - przeszłaś sama siebie. Nie spodziewałam sie tego po Tobie ;-)))
    a i wiersz cudny dobrałaś - taki o moim domku tym, który mam w sercu ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna praca :) Pozdrawiam w imieniu Crafty Moly

    OdpowiedzUsuń
  7. Gosiu, nie wiem czy Ci to już pisałam, ale ten domek ----- on jest przepiękny.
    Wszytko w nim jest cudne - i kolory i kwiaty i kompozycja..... Fantastyczny prezent. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Matko - jaki on piękny... Też mi się dom marzy...

    OdpowiedzUsuń
  9. Domeczek jest przecudny. Wygląda jakby był wyjęty z baśni 1001 nocy.

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękny domek, wprost cudowny! dziękujemy za udział w wyzwaniu Crafty Moly :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny ten domek, bardzo pomysłowy!
    Dzięki za udział w wyzwaniu ScrapCafe!

    OdpowiedzUsuń
  12. przesympatyczna forma wręczenia gotówki :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem pod mega wrażeniem! Świetna praca !!! Dzięki za udział w Naszym wyzwaniu ScrapCafe!

    OdpowiedzUsuń
  14. oraz za udział w wyzwaniu CraftyMoly !!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow! Jestem pod wrażeniem!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapCafe :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny jest! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Crafty Moly.

    OdpowiedzUsuń
  17. Coś niesamowitego, jestem zachwycona Twoją pracą :) Dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu w Crafty Moly :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Domek jest po prostu śliczny!!! i cudne kwiaty!! Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio75 i życzę powodzenia!
    Lady E Studio75 DT
    www.scrapartbyladye.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  19. rewelacyjny :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio75 :)

    OdpowiedzUsuń