czwartek, 17 września 2015

kartka z sercem





Drewniane serce a dokładnie z kory brzozowej chodziło za mną już od dłuższego czasu,
 w końcu dorwałam się do drzewa na opał sąsiada:)))
Kawałek kory oczyściłam zalakierowałam

 i zrobiłam sobie karteczkę:))))

 
Bo miłość jest jak drzewo: sama z siebie rośnie,
 głęboko zapuszcza korzenie w całą istotę człowieka
 i nieraz, na ruinie serca, dalej się zieleni.
Wiktor Hugo



Zapraszam na moje CANDY 



Kartkę zgłaszam do scrapka
choć zrozumiem jeśli moja kartyka nie będzie zaliczona niestety nie potrafię uchwycić delikatnych paseczków na papierze


0raz na wyzwanie craftfun 




7 komentarzy:

  1. Intrygujące serduszko! Cudna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajny pomysł! śliczna wyszła ta karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniała,elegancka praca,super pomysł z sercem!
    dziękuję za udział w wyzwaniu CraftFun, Aśko_DT :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, niby prosta ale jakże wymowna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu CRAFTfun!

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne serducho ;))) dziękujemy za udział w wyzwaniu CraftFun ;)))

    OdpowiedzUsuń