niedziela, 26 kwietnia 2015

Box- eksplodujące pudełko













Witajcie przedstawiam Wam moją pierwszą pracę  do bloga sklepu Artimeno
Do zrobienia tego typu pudełka zbierałam się już od dłuższego czasu, 
nie jest to oczywiście mój pierwszy box, ale pierwszy 6 ramienny, 
troszkę musiałam pokombinować aby wszystko do siebie odpowiednio pasowało,
 ale jak widzicie udało się, 
efekt mojej pracy zostawiam Wam do oceny:)))

  "Każdy prze­cież początek to tyl­ko ciąg dal­szy,
a księga zdarzeń zaw­sze ot­warta w połowie."
Wisława Szymborska


materiały wykorzystane do zrobienia tej pracy



17 komentarzy:

  1. Wspaniały boxik, cudna kompozycja i wykonanie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny boks, przecudnie ozdobiony i taaaaki elegancki!:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny box!!!!!!!Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Małgosiu, cudeńko stworzyłaś...te róże pnące po filigranowej pergoli....mistrzostwo:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie ozdobiłaś tę pergolę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam pudełka, a ten jest cudny taki wiosenny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna praca. Brawo! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, cudo :) Brawa za precyzję i dokładność wykonania ;) I bardzo mi się podoba ten cytat Szymborskiej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny box ;) myślała Pani żeby zrobić do niego kursik i wstawić na bloga? ;)

    OdpowiedzUsuń