poniedziałek, 27 kwietnia 2015

kartka ślubna






Dzięki za tyle ciepłych słów pod poprzednim postem:)))

Dziś chciałam Wam pokazać karteczkę z moim ulubionym ażurem z firmy Spellbinders... bo kto ich nie lubi, 
jednak wykrojnik ten należy do tych, które sprawiają sporo trudności w wycięciu i wyciąganiu wycinanki :((
Kwiaty wycięłam wykrojnikiem KLIK przed wyciągnięciem z wyk. potuszowałam je fioletowym tuszem,
 zresztą jak również inne wycinanki, które wykorzystałam do zrobienia tej kartki.
No i mój najnowszy nabytek KLIK wykronikowy napis,
 dochodzę do wniosku że bardzo wygodnie mieć wycięte napisy:))
Pozdrawiam serdecznie :)))) 


7 komentarzy:

  1. Pudrowa, niezwykle subtelna kartka:) Śliczna

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka, a kwiatuszki wręcz zachwycające :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam te same wykrojniki i czasami dostaje przy nich szału :) mimo wszystko lubię efekt końcowy, bo prezentują się bardzo okazale :) zapraszam do siebie na candy
    http://otwartaszuflada.blogspot.co.uk/2015/04/slubne-candy.html
    pozdrawiam Cie serdecznie
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczka jest przepiekna. Taka delikatna w kolorze i cudowna kompozycja. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna i delikatna kartka! Cudne kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń