czwartek, 16 kwietnia 2015

kwiaty





Uwielbiam robić kwiaty, niestety czasu starcza mi tylko na najprostsze sposoby w ich tworzeniu :))))
 A szkoda bo jak patrze na niektóre mistrzynie w tej dziedzinie to chciało by się więcej:)))





 kwiatuchy gnieciuchy ....
zrobiłam je na bardzo szybko, bez żadnych skomplikowanych "szczypanek", gnieceń czy formowań
 w ramach prób z wykrojnikiem firmy Leane Creatief,
szczerze polecam ten wyk. dla wszystkich tych, którzy szukają uniwersalnego wykrojnika do kwiatów :)))

17 komentarzy:

  1. Piękne , bardzo lubię te wypełniane perełkami :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię oglądać Twoje kwiaty. Zawsze są bardzo szykowne i eleganckie. I przepięknie wyglądają na Twoich karteczkach!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze podziwiam Twoje piękne kwiaty i ich mistrzowskie wkomponowywanie w projekty.
    Są piekne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne i prace i kwiaty na nich:) Ja też coraz częściej robię swoje, zasmakowałam, bo można po swojemu i kolory i kształty uzyskać:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne kartki, zwłaszcza pierwsza - moja ulubiona.

    OdpowiedzUsuń