poniedziałek, 17 czerwca 2013

kartka na jubileusz święceń kapłańskich







Kartka według wytycznych
- cała biała
- z kolorowym bukietem i zielonymi listkami
-  kartka w pudełeczku
- konkretnie z tymi wycinankami( bo bardzo się spodobały )
- z cytatem
- na 50 lecie święceń kapłańskich

Dokładnie takie dostałam wytyczne od mojej cioteczki, która zażyczyła sobie właśnie taką kartkę, 
będąc u mnie w odwiedzinach, a że jest osobą nieznoszącą sprzeciwu, 
cóż było zrobić  siadłam
 i..............zrobiłam:))))
cudne czerwone kwiaty dostałam od  Izy
DZIĘKI
zakochałam się w kwiatach z papieru czerpanego ... już zamówiłam papier :)))))

Pozdrawiam:))))

18 komentarzy:

  1. Po prostu cudna! Widać, że Ci służy gdy ktoś wydaje rozkazy :D
    kwiatki są niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny komplet dla kapłana! Bez kosza kwiatów tylko małe bukiety- piękne i skromne a przy tym niezwykle eleganckie. :) Myślę, że ciotce spodobała by się każda w bieli i gdyby miała do wyboru spośród wielu na pewno miałaby dylemat- wiem coś o tym...
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow! piękna karteczka) delikatna i subtelna, dopracowana w każdym szczególe:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne i eleganckie karteczki

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna karteczka pełna uroku:) Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna praca, kwiatki są urocze:)tak mnie u Ciebie zachwyciły te wykrojniki że teraz czekam na ich dostawę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna prace cudne wycinanki, piękne kwiaty..Prześliczna!!:) Gratuluję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna karteczka !
    widzisz jak szybko się przydały różyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kartka a kwiaty ślicznie skomponowane

    OdpowiedzUsuń
  10. prześliczna! Te ażurowe ramki dodają tyle uroku i piękna. I jeszcze ta śliczna kompozycja z kwiatów!

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczna! Bukiet kwiatów świetnie kontrastuje z tą bielą. Byłam pod wielkim urokiem Twoich prac z tym wykrojnikiem i też go sobie zamówiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przecudne karteczki, jestem pod wrażeniem, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Karteczka prezentuje się wspaniale, a te kwiaty są niesamowite :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna! Te kwiaty na bieli wyglądają niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jak zwykle zachwycające. Masz niesamowite wyczucie stylu i wdzięku. A karteczka idealnie pasująca na taką okazję.

    Czy ciocia równiez była tego samego zdania, co my tutaj? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny bukiecik stworzyłaś...
    a kartka - jak zawsze...
    ZACHWYCA!!!

    OdpowiedzUsuń